MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, October 31, 2009

nädalavahetuse ralli

postitus selle kohta, kuidas me kolmekesi teatris käisime ja filmilindile jäime, kuidas me kassile surnuaias sünnipäevalaulu laulsime, kuidas me pööloy gläänzi kuulamas käisime ja jorssidest ümbritestud saime, kuidas raido mu rinda ei katsunud aga ma teda sellegipoolest hammustasin, kuidas ma müllekas usin-marti nägin, kuidas "mis mõttes ma ei ole seksikas"-viljar meid panssi viis, kuidas ma tony ja vadiga viina võtsin, ehitajapoisi vinkupirukad nahka pistsin, juustu saagisin, katlamajas vadit ehmatasin, villu und ei häirinud, lepikult luuka evangeeliumi sain (aastast 1931) ja kuidas meil hommikul kell viis lapsehoidja ees piinlik oli :D

kuidas ma lõunal ärkasin, lapsed riidesse pakkisin, arlesesega salati ja tordijahile läksin, lauad katsin, külalised toitsin, ämmale-äiale torti kaasa andsin ja nüüd 60ndate stiilis riideid kapist otsin.


mind tapetakse täna veel ära :P
v nagu daisi ütleb: teeme hullult stiilse mõrvamüsteeriumi, ülikonnad, kaabud, kleidid.. lõpuks joovad kõik täis ja keegi kepib oma kleidi katki..

ja raido lubas tulla.. must ülikond, must särk, must kaabu, valge lips.
ja vadi lubas tulla... must ülikond, must särk, must kaabu, valge lips.

näis näis - lubajaid mehi oleme varemgi näinud :D

No comments:

Post a Comment