MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, October 18, 2009

.. jätkan kiitmist!

Dima tegi eile maailmaparimaid võileibasid mulle, ausalt kohe :) Kuna Caesari salatist jäi kastet üle, siis tuli ju seda kuidagi otstarbekalt ära kasutada.
Rukkipala peale määris võid, või peale pani salatilehe, salatilehele määris Caesari salati kastet, siis neli viilu põdralihast suitsuvorsti ja iga vorstiviilu peale veel üks poolik kirsstomat. Imeline, ausalt!
Ei ole vist midagi paremat sellest, et istud kodus diivanil, jood oma suurest tassist kohvi piimaga ja sööd võikusid.
Mulle kohe ausalt meeldib kodukana olla koos Dimaga. Nii hea, nii mõnus.. ja siis eile istusimegi taaskord kodus. Mina jõin enda lemmikpeeti Ocean Bayd ning sõin valgehallitusjuustu ja Dima jõi õlut. Vanurid oleme :D Nunnud vanurid, kuid siiski vanurid ja kodukanad.. kuid tunnustan, et pärast 14h kodust ära olekut ei olegi väga jõudu ja jaksu, et kuskile minna. Noh, ma räägin, et vanaks olen jäänud :D

Homme ma magan, ausalt ka magan! Ma tegelikult vist iga päev enne vaba päeva luban, et nüüd järgmisel päeval ma magan kaua-kaua, aga üldiselt ei jõua ma kunagi tegudeni. Maksimaalselt 11ni suudan ehk magada ja siis ongi uni läinud juba.

No comments:

Post a Comment