MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, October 9, 2009

täna tööl aeg lendas. vb selle pärast, et mul ei olnud aega asju üle mõtlema hakata.. vb selle pärast, et olin ääretult asjalik.. vb selle pärast, et tänaste lastega oli eriti mõnus töötada.. igatahes.. siis, kui ringutasin ja mõtlesin kõrvalt poest midagi näksi tuua, oli kell juba sealmaal, et pakkisin lapsed riidesse ja kalmer oli autoga maja ees...

käisin laadapäevadel..
muust on suva.. tordid ja veinid ostan ikka mujalt..
aga need sain :D :D :D


inimesed on armsad..
R: sa oled hoopis teine!
L: sa särad!
K: sa oled nii rõõmus ja rõõsa!
M: sa oled nii kenaks muutunud!

kle jah.. on mõned põhjused.. sünnipäev jne :P

nüüd tuli pliidi alla, teevesi keema, lapsed tuttu, raamat kaissu ja diivanile kerra.

sisemine komfort :)

kuna ma eilse öö/tänase hommiku ärkvel olin, tuleb täna pesu ja sättung ja tudumaja..
homme läheb kiireks :) tean, et trinz ja mait ja dima ja leena on htf-l, tean, et teine osa rahvast lennukitehases aga tean ka seda, et ma ei jaksa.. enda pool veel võõrustaks.. aga välja minna - täna ei jaksa :)

pealegi on mul head paremat ja raamat :)
ja sisemine komfort :D

No comments:

Post a Comment