MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, October 12, 2009

no tõepoolest

tee tööd ja näe vaeva, siis läheb ehk armastus ka meelest ära.

jõudsin töölt poole kaheksast. eriti saast päev arvestades, et toad olid jahedad, rahvast ei käinud, suitsuandur hakkas üürgama kolme meetri kõrgusel laes ja ainus moodus selle vaigistamiseks oli ahjuroobiga ägamine. samas.. sain ära teha palju poolikuid asju.. ja palju teed juua :)

mu selle sügise jook on ilmselt roheline tee..
täiesti juhuslikult jõime seda zak-zakis, täiesti juhuslikult kinkis vend mulle teekannu rohelise teega (whittard of chelsea - vend teab mu maitset :)) ja täiesti juhuslikult kinkis verks mulle teejoomise komplekti. kahele :)
ostsin endale töö juurde purgi mett ja alustan igat tööpäeva teekannutamisega.

homme lähen kullapoodi :)
kinkekaardid on toredad.. ma oleksin kasutanud väga hea meelega ka raamatu- või rõivapoe kaarte aga eriti mõnusad on sellised kinkekaardid, mille peale ise raha ei kulutaks.. hellitan end millegi ilusaga homme :)

ja nädalavahetuseks arvas mu ema, et tuleb viljandisse. kingitused-kingitused!! :D ja vb on mul siiski ka lapsehoidja olemas siis ;)


tõmbasin endale friday night lights'i .. õhtu sisustatud.
ja jah, ma tõmbasin selle filmi vaid OST-i pärast. so? :D

No comments:

Post a Comment