MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, October 2, 2009

Hype the funk ja tänusõnad

Esimene pidu, kus me "koos käisime" oli ka Hype The Funk. (08.05.2009.a.) Kõigepealt ostsime ühe pudeli, mida läksime Viljandi järve äärde jooma. Jõime veini ja rääkisime juttu.. mingi hetk tuli Mait ka meie seltsi. Liikusime Rubiini ette, Maits läks Jämpsi risti ja ostis veel kolm pudelit veini. Hahhaa.. ma nii hästi mäletan, et istusime seal Rubiini ees pargipinkidel ja mingi tüüp meie vastas oleval pingil lihtsalt istus ja oksendas normaalselt ikka :D Ostsime oma piletid ära ja ei läinudki peole, hoopis Paalalinna läksime, kellegi sünnipäevale veel. Noh sellest sünnipäevast ma muidugi mäletan seda, et Maidul oli hirrrrmsasti vaja endale lihapirukaid taskusse toppida ja mina rääkisin kellegagi Eesti räpist, ükls tibin selle asemel, et värast tulla ronis üle aia ning kukkus asfaltile :D ning saime endale "isikliku taksojuhi". Peole minnes aga oli ulmeline plaan sellega, et Mait pidi minu kutti mängima.. sest vaesel Dimal oli seal 101 KGB luuret kohal vist, niikaua läks plaan hästi, kuni tantsima läksime.. siis Mait hakkas mingeid naisi sebima ja ikka jutus nii, et mina tantsisin Dimaga. :D:D


.. ja mingi aeg pärast seda tuli juba pidu Männal, taga garaažides, kus Dima ja Katrin omavahel tuttavaks said. Oi, selle tuttavaks saamisega on ikka päris hea nali.. Dima suudles mind graažide ees ja siis tuli KGB-luure esinaine talle õlale koputama, et nii ikka ei sobi teha.. siis Dima seletas, et ma olen "vana sõbranna".. mingi hetk rääkisin ma Katriniga juttu ning Dima musitas siis teda ka, justkui näitakamas KGB-luure esinaisele, et ta kohtlebki kõiki oma sõbrannasid nii.
Jaa.jaaa.. kui ta praegu ka enda "vanu tuttavaid" nii musitama peaks, siis ma annaks küll vastu vahtimist, ausalt ka :D

Järgmisel reedel siis oleme taas Viljandis. Rubiinis on Hype The Funk ka, jei!
Mõtlesin eile, et kui peaksin Liisi seal nägema, siis peaks talle ikka enda poolt tänusõnad edasi ütlema, et ta sinna Saksamaale läks.. sest, kes teaks, kui ta poleks läinud, mis siis saanud oleks. Äkki Dima ei olekski suurest igavusest ircus passinud ega näinud mu hädaldamist selle kohta, et meil vaja Annelyga Viljandisse saada. "Oleks" on paha poiss, kuid siiski.. Aitäh, Liis! "Aitäh, et sinna Saksamaale läksid, muidu Dima ei olekski tulnud volbrikal minu juurde" :D:D

1 comment:

  1. hea, et ma dimat selle musi ajaks mingi 15 mintsa tundnud olin :D

    ReplyDelete