MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, October 17, 2009

Lihtsalt P-A-R-I-M !;)

Kes see muu ikka meest kiidab kui mitte tema naine?!
Mu kallis D. tegi mulle eile Caesari salatit ja mitte ainult salatit vaid ka kastme valmistas ise! Mis sest, et me jõudsime koju pool 10 õhtul ning hoolimata sellest, et hakkasime sööma pool 12 öösel oli see niiniinii hea salat! Kui ta nüüd veel mojitode ja maasika margaritade tegemise ka selgeks õpib, siis olen elu lõpuni vist tema andunud fänn ja muidu (seksuaal)ori. Ta teab täpselt milline kohvi mulle meeldib.. ja suudab teha kõige paremaid pannkooke ja vahvleid ja üleüldse noh.. ma olen ikka veel armunud ja suudan iga päev uuesti armuda!



.. ja ta on maailmaparim hoolimata sellest, et eile öösel mulle unesegasena küünarnukiga näkku virutas ja kogu teki endale varastas! :*

No comments:

Post a Comment