MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, October 7, 2009

ja tagasi ei tagasi ja tagasi ei tagasi
ei soovi ja ei pea.

ei kahetse ühtegi valikut oma elus aga sellgeipoolest tundub mulle, et see mis tuleb, on ilusam, kui see, miks läks. (ma vähemalt nii loodan.. v noh. juba seegi, mis praegu on, on parim, mis olnud :))

oodata ei saa, kes homses teel on

nädalavahetuse plaanid minu jaoks:

neljapäev (jah, nädalavahetus alab neljapäeval. nii on!)
päev otsa molutamist,
õhtul esikale.

reede
tööl olen, siis hakkan torti tegema.. molutan ja magan ennast ilusaks.. vb molutan koos raido ja kaidoga.. vb birksuga..

laupäev
arles viib lapsed maale, mina saan kätte oma sünnipäevakingi, teen ühe sünnipäevakohvi ühes sünnipäevakohvikus, õhtul lähen kaido-raidoga teatrisse, hiljem vaatab - ait või PK või malmis v kuskil.. peaks veini lahti korkima, torti ja pirukat pakkuma. aga eks seda ole näha :)

pühapäev
arles tuleb lastega, trinzu tuleb dimaga, ma ei tea, kes veel tulevad.. torti saab ikka ja jälle :D

5 comments:

  1. hea, et sa mu blogi kommenteerisid. seda polegi keegi ammu teinud. veel toredam on, et su sõbrannad ka seda teevad. silm läheb lausa märjaks.

    ja ma veel mõtlesin, et...

    ReplyDelete
  2. kule jah jane, jaana saatis huumorilinke :D

    elis, sa tuled lauba siis näed vast lives ka ära.. ;)

    ReplyDelete
  3. "ja ma veel mõtlesin..." oi, millal see helge hetk oli? võttis palju pingutust? :D

    **
    Me võime ka reede-laup tulla :)

    ReplyDelete
  4. muidugi.
    laupäeval.. vaatab.. plaan oli väikest romantikat teha aga seda võib ju ka päikesetõusul :D

    paarty oooon wayne!



    oomaigaad, kui paljud siin nüüd kommenteerivad.. peaks ka postituse ära kustutama.. okoo :D

    ReplyDelete