MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, October 14, 2009

Täna tormiga jalutades ja Chertiga Vildes kakaotades ja kultuurset toitu mekkides mõtlesin, et elu on ikka lill:) Vihmapiiskade trummeldamine aknal, lehed lendamas alt ülespoole, sest keeristorm on hoos, soe kakao ja hüva toit- mida sa hing veel tahad:) Natukene hiljem (u. pool tundi) trennis karates mõtlesin, et deeeem, toit oli küll liiast. Mis toit krt, Chert oli liiast:D Ei, hea oli (juhuks kui Chert peaks seda kunagi lugema):D

Eile ostsin Kogujatele piletit- hea lugu:D Lähen mina piletilevi punkti ja palun ühte piletit 16.10 etendusele. Neiukene (BLOND) küsib, mitu piletit? Hmmm, üks (äkki??!! hallooooooo!!!- sulgudes olev on mu mõttemaailm:D)- natuke klõbistamist ja.. "Oi näe, ongi üks viimane pilet" (no mida sa siis küsid mitu piletit kui A- ma küsisin üks pilet palun ja B- ongi viimane pilet) Vähemalt ma sain oma lunastuse lennukitehasesse ja ma lähen kultuuri ja patja nautima:DDD

Eile õhtul käisin lodjaga sõitmas. Oli tudengite sügispäevade raames tähevaatlussõit- taevas oli pilves. Edu meile:D Noormees korjas siis meid kõigepealt lodjatehasesse ja näitas ekraani pealt tähti ja seletas juurde müüte- tglt oli väga huvitav, agaaa kas teadsite et vähk on kõige mõttetum tähemärk taevas!!? noooooo wtf nagu! Nalja teete või? Noormees kukkus kohe vabandavalt seletama, et eredaid tähti ei ole seal ja nagunii on taevas ainult riismed, sest Herakles astus talle peale--- räägime ülelennust?? Masendav:D Vähemalt ma ise olen särav:DDD Lodjal me ronisime katusele- pepu all lambanahad ja Pepe sebis kuskilt naabrinaise käest teed koos ürdijoogiga:D No deem, mina ei joonud:D Kaks lonksu ei tee veel minust ürdijoodikut:D Aaa, Persephone tähtkuju nägime küll jõe peal traalides:) Päris kena teine:) Ja maha sain ma hüpata Atlantise juures kus toimus mingi üliõpilaste soodukas- mõttetu:D Kõik olid juba täis ja mul polnud seelikut ka seljas:D

Töö juures on mul üks lahe papi, kes on natuke totu. Natuke on veel hästi öeldud:) Kui ma tema juurde lähen, siis räägime 15 minutit sellest kuidas ta lugeda ei oska, et ta ema tõmbab piipu ja suitsu, et tema ei tõmba suitsu ja õlut ei joo, et ta lugeda ei oska, et tal on kodus kass ja kanad aga kitse ei ole, et ta lugeda ei oska ja nädalapäevad saame ka selgeks:D Ajukepp? Ma veel mõtlen selle üle- annan teada paari nädala pärast:D

Viimaseks- kui ma saaks oma elus midagi muuta, siis ma muudaks seda, et te kõik näeksite, kus asub vähi tähtkuju taevas ehk siis, kõik need pidepunkti tähed oleks hüpersäravad:DD Raaaaisk:D

Kas ma saan taevasse? Ma juba olen!:)

Kallistused ja musud Katale ja Birksule!

No comments:

Post a Comment