MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, October 1, 2009

Päääris vihaseks ajab!

Ma olen proovinud kommida oma armsa Katja postitust vähemalt kolm korda!! Mis värk on? Ma olen sisse logitud ja näitab et logi sisse, siis vajutan, et ma siis login sisse ja siis viskab minu kontole ja ütleb, et kohuke mida sa nõmetsed, sa oled juba sisse logitud. Ma ei saa üldse aru, nooo mida ma nüüd siis tegema pean? Mõtlesin siis, et üritan ise postituse kirjutada:D

Kõigepealt lubage kommida postitust "hah armas birgit"-- mis mõttes armas- kus on minu kutse?:DD Ma tahan ka mehi näha:D Ma võin teie järelt nõud kokku korjata ja ära pesta, olen ju selles juba paberitega:D Andke mulle ainult padi ja tekk ja ma olen rahul;):DD

Minu elu Tartus aga-- üleeile oli vägagi huvitav 24h. Algas see koolitusega, mille lõpus mu tagumik oli juba päris tooli nägu, siis istusin bussile, et sõita kokku saama oma kallite Pepe ja Annega (kellele ma pean ka mingi hüüdnime välja mõtlema:D) Kui bussist väljusin, siis vedasid nad mind Zodiaaki, mis valmistas mulle pettumuse, sest söögid olid alla arvestust ja miljöö ei olnud ka just kõige miljöössemad. Sealt edasi jalutuskäik Taskusse raamatupoodi ja sealt edasi kinno- btw Fame pole ka midagi väärt:) Siis edasi kohvitama ja kakaotama- pidime minema prantsuseköögiga tutvuma, aga Pepe suutis meid siiski lõpuks vedada Türgi restorani- portsjonid olid väikesed, mõttetud ja kallid, agaaaa kui ma maksma läksin siis toimus minu ja majaomanikuvahel väike dialoog:D

o: Kas teile on täna juba komplimenti tehtud?
m: eeeei ole, aaaaga mul on tunne, et kohe kuulen:)
o: Jaa, ja väga julget. Aga te ei pea mitte sellest solvuma
m: Ma arvan, et ma ei solvu. Ma ei solvu nii kergesti
o: Te olete väga seksikas
m: ooooiiii aitäääh, nii armas:))
o: Ei tõsiselt, mina kui koha omanik, näen siin palju inimesi ja kui teie uksest sisse tulite, siis ahhhh... mul käis kohe jutt läbi
m: mmm...aitääh:)

Ja siis ta aitas mulle mantli selga (mille ta enne oli seljast ära aidanud:D) ja me läksime ja jätsime tema sinna judisema:DD

Seejärel me suundusime Ristiisasse, sest kohvi ja kakao jäi türklase juures joomata, temal lihtsalt ei olnud normaalset kohvi:D Ristiissas sai Anne oma normaalse söögi ja korraliku kohvi ning mina ja Pepe saime pool miili tequilat:DDDD Asssaaaa, oli see alles öö:DD Ja seal oli pääääärise cute baarman, kes mulle silma viskas:D Ja lõpuks, kui me olime juba täitsa täis, siis ma jalutasin üksi tähtede all (mida tohutult armastan- tähti ma mõtlen) koju ja heitsin pikali ja saatsin smsi ühele lahedale sitapeale, et kas kaissu saab:D Vastust ma ei saanud nii et lahedast sitapeast sai lihtsalt sitapea:DDDDDD

Deeeeeeem, i luuuuv my life:D

4 comments:

  1. mulle meeldis see lõpp.. kuidas lahedast sitapeast sai lihtsalt sitapea :D

    ja siis ma mõtlesin, et meil võiks oma raadiosaade olla.. midagi nagu vanasti oli raamat "avameelselt abielust" aga meie saade oleks "otse ja omadega" ehk siis naiste jutud nii, nagu on. ilma lillede ja liblikateta :D :D

    I bet we would beat KirstuTrimmer's show

    ReplyDelete
  2. Meeeeeeelliiiiiii.,...,,..,,.,.. kutsu mind külllaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. See raadiosaate värk on päris muhe mõte:D Ma oleks küll nõus lobisema teemal läbi lillede- nii et kõik on jalge all:D

    Birgit on alati oodatud minuga ringi hängima kui Tartusse satub;)

    ReplyDelete
  4. nüüd sa vähemalt tead tänu minule, kus on tartu kõige viisakamad ja külgelöömavamad türklased :D ja miks nad enne wc-sse tormavad :DDD Ja küll me terve miili (loe: meeli) ka ette võtame :p :D

    ReplyDelete