MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, October 6, 2009

Pikad postitused jätkuvad:)

Niii, see postitus on siis inspireeritud tänasest orkutimeeldetuletust Katjalt:) Ta ikka vahest togib mind takka- ma olen muidugi väga tänulik selle eest:)

Mis ma olen siin nüüd siis olnud? mmm mingi paar päeva? Ja juba tuntakse puudust- niiii nummi:) Mina muidugi ka tunnen puudust meie teeõhtutest ja dickheadidest, aga kuna mina olen nüüd ainuke, kes armunud ei ole, siis me ju enam dickheadisid ei maini:D Sellest tulenevalt istuna ma öösiti oma voodil ja pean pikki vagiinamonolooge teemal- dickhead ja sitapea:DDDD Võidab vagiina- alati!:DDDD

Mis siis veel:) Nädalavahetust maal jääb mulle meenutama Katja ahjukartulid ja kana- ha ha:D, Birgit ja Villu pansis ja muidugi see, kuidas Lepik hommikul mu pead paitas ja küsis, et mis sina nüüd siin koed:DDD Kusjuures mul on kuri kahtlus, et tal ei olnud midagi peale põlvini T-särgi seljas:DDD

Eile trennis jooksin hinge välja, aga jõudsin siiski õnnelikult tagasi keskusesse ja jätkasime enda harimist teistele haigettegemise teemal hoogsal sammul:) Ma olen juba üsna osav:P Ärge jumala eest mul enam käest kinni võtke:D

Ivika saabus Soomest külla- deeeem it feeel sooo good:) Lõpuks ometi on keegi, kes mind ka öösel kaissu võtab:D Olude sunnil magame ühes voodis, sest tema poeg on pärinud laiutamisgeenid, minu kahjuks oma emalt:D Hea et ma hommikul veel kuskil ääre peal kõlkusin omadega:DD

Täna sain Ristiisas naerukrambid, sest tuletasime Anka ja Pepega sõna "euta-anaal":DDD õõõu maaai gaaad:DDDD Te ei taha teada:D Ja kui tahaks, siis ega ma enam täpselt ei mäleta:P:D Aga seda mäletan küll, et teel koju peatusime Ankaga silla all ja jõudsime järeldusele, et keskerakonna SUURkuju on ka-anaal:DDDDDDDDDD Liiga palju värsket õhku ja mu kreisimedisid mõjub mulle eufooriliselt ja äärmiselt fantaasiaküllastumiselt:D dzeeeeesus mis sõnad:)

Paari päevaga on mu üks patsientidest nii nõrgaks jäänud ja kustunud, et ei tea, kas homset päeva veel näeb. Kas ma teda homme näen? Või on põlemas aknalaual küünal... Homme on ikka väga raske tõusta ja tööle minna. Aga seal on ka teisi, kes mind ootavad ja vajavad, ja kes mulle nii tohutult tagasi annavad, et ma ju ei saa esimese raskuse kohal peitu pugeda. Olen märganud seal juba nii palju ükskõiksust ja morne nägusid, et mõtlen :" Mida nad siin teevad? Miks nad endale midagi muud ei otsi, kui ei suuda tööd teha südamega? " Ei ole ju normaalne kui mulle öeldakse, et kui ma saaks pakkumise minna lihatehasesse tööle, siis pööraks kanna pealt ringi ja ei vaataks tagasi ka... No mine ja otsi siis endale midagi, mis sind õnnelikuks teeb. Patsiendid tunnetavad väga hästi su mõttemaailma ära ja ärge lootkegi, et nad sulle samaga ei vasta. Ja siis on muidugi nemad süüd, sest nad vinguvad ja oksendavad ja kooserdavad wc-sse kuigi ise võiks käia ainult potitoolil. Halloooooo hooldajad/põetajad (kes iganes) hoolioge!!! See paber ja auaste, mis teile palka annavad, ei anna keskkonda ja suhtumist teisse. Ma tõsiselt armastan oma tööd, muidu ma ju seda ei teeks. Peaks küsima, miks nemad seda teevad. Ma muutuks uuest töötajast aasta vihatumaks töötajaks nagu naksti:)

Aga elu on siiski ilus ja tore ja hea:) Ja linn on nii kihav ja värviline ja lehed- ahhhhhh:) Eks varsti tuleb ka minu aeg, kus ma hakkan roosamannast kirjutama:D

Kallid teile Viljandisse!! Igatsen oma Katjat ja Birksi ja õneks õnneks õnneks näeb neid juba varsti:D

Ja Katja: ma arvan, et padi naerab su naljade peale sellepärast, et ta respekteerib sind ubina väljavalituna;):DD

over and out:p

1 comment:

  1. punkt 1 - ma arvan, et kui keegi mu naljade üle naerab, siis sellepärast, et need on naljakad :D

    punkt 2 - kui printsess on printsi väljavalitu, siis tähendab, et prints valis tema välja.

    ja seda me veel vaatame.

    ;)

    ReplyDelete