MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, October 20, 2009

Meeletus

Kas on meeletu see, kui sa oled 27 ja otsid ikka veel oma kohta ja elu mõtet siin mitte nii särava päikese all?:) Et ikka veel ei ole suutnud välja selgitada mille jaoks ma olemas olen? Nu tegelikult ma tean enamust, aga midagi on ikka puudud. Ja ma igatsen seda puuduvat nii meeletult, uudishimu tapab:)

Igas päevas leian midagi ilusat ja head- mõne inimese:D Tänane leid oli sama punase mütsiga kodutu kui mina:D Muidugi minu müts oli palju ilusam:DD Aga jahh, hoiatan kõiki lugejaid tüüpilise kodutu eest: ta on kas just haiglast välja tulnud, mitu päeva söömata või just vanglast vabanenud (mis muidugi ei ole kunagi tõsi- Chert pidas mulle selle tõestamiseks pika loengu:D). Aga nüüd parim osa- minu tänane kodutu oli kõik need kolm asja kokku:DDD Ja kuna tema mulle nii jultunult silma sisse valetas, siis mina väitsin talle, et minul ei ole üldse sularaha. Tema ütles selle peale, et ega ta palju ei tahagi- halllooooooooo, mul ei ole ÜLDSE sularaha:DD Siis ta jättis mind rahule ja soovisin talle head õnne järgmise juures, kes kõndis temast mööda isegi pilku heitmata. Inimesed, ärge kõndige niisama mööda, kuulake enne ära kui tühjade kätega jätate:) Või kui vahest on taskus tülikat sendikõlinat, siis seda olen küll nõus lahkelt kodutule ulatama, kes sellest võib krooni kokku koguda.

Mis veel? Mulle tehti pakkumine asuda päälikuks oma üliarmsa sõbranna asemel. Kohutav! Nii suure vastutusega koht, aga kuna ma tean, et tema toetajad, kes alguses lubasid suure suuga teda toetada ja õpetada on alt hüpanud ja tean ka seda, et tal on hea meel kui koha üle võtan (tean, sest küsisin:)), siis üritan teda aidata ja hakkama saada:) Ootan sinu tuge Katja:)) Ja muidugi Birks on kaa ülitähtis! Nagu kõik teised ka:) Hoidke mulle pöialt:)

Ma tunnen, et aktiivsus hakkab taastuma oma normaaltasemele:) Teatud põhjustel olin ma üsna aukus omadega (mitte Lounge´is Viljandis:DD), siis nüüd kui olen võtnud oma elu enda kätesse, siis terendab aktiivne sajand:D

Nii, nüüd suruti mulle tort ja vein nina ette, aga ma tulen tagasi ja siis postitan jälle:DD Ja nädalavahetusel võib mind Viljandis kohata;))

Over and out
luv yaaaa:))

No comments:

Post a Comment