MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, October 11, 2009

te ootasite minult täna seda postitust onju...
nohh, kuidas läks? kuidas oli? mis te tegite?

nooo.. leena oli ka kaasas. ja hea on, et oli.. õhtu oli mõnus.. nagu päris :)


peale etendust:
- (mina telefonil) fakjuu, meeli, miks sa vastu võtad, kui ma taagole helistan? :D
ahjaa, ma helistasin viimasele kõnele aga sa olid jõudnud juba vahepeal mulle helistada.
- taago (ilmub õue, räägib telefonil, paneb selle käest) tahtsin sulle just helistada!
- mina sulle ka! ausalt :D
- lähme istume kuskil?
- mmm..
- tegelastes näiteks
- müllekas :) sobib.
- mul läheb siin hetk aega..
- me lähme jalgsi ees, tule siis, kui valmis saad


- (telefon) miks ma sind ei näe?
- sest ma olen pangas ja võtan raha välja. tulen kohe.
- ära tule, siin on väga ülerahvastatud. ma tulen välja.

- zak-zak?
- zak-zak

- siin on ka nii palju rahvast!
- (baarman) jah, enne oli täielik vaikus ja nüüd tulid korraga..
- raudselt etenduselt :D
- (baarman) tulid jah, kuskilt lennujaamast või kuskilt.
- lennujaamast :D :D :D

- miks on söögi-joogikohas teler? miks nad koguaeg fashion tv-d näitavad?
- mulle meeldib nende grillitud sealiha
- mulle meeldib nende forellipasta.
- mm.. peaks proovima.
- kunagi tartus käisin ja telekas ei töötanud, vaatasin ööläbi eestlaetavat pesumasinat. ja naiivses usus arvasin, et kui suitsetamise ajal võimelda, on kasu- ning kahjutegur 0. käisin öösel rõdul suitsetamas.. võimalik, et pesuväel.. viinapuuväädid varjasid suurema osa rõdust ja lehed olid vihma täis.. sadas soojalt. võimlesin massaazimatil ja tossutasin tubakat... hiljem pulti klõpsides, avastasin muidugi, et telekas töötab küll ja ülejäänud öö vahtisin fashion tv-d.
- ma lavastajana mõtlen juba mooduseid, kuidas seda kõike etendustes ära kasutada :D
- ma juba kujutan ette, mis teemalised need lavastused siis on... :D :D :D
suitsupaus.. telefon.. pastacas..
- anna mulle andeks, mul tuleb paar sõpra ööbima. pean nad korterisse laskma..
- ja siis tuled tagasi?
- tahaks aga ei saa. anna tõesti andeks.
- pole hullu.. me kohtume varsti jälle.. sa jäid mulle tee võlgu :D
- ... ja veini ;)
- ja veini.

läkski.

ja me leenaga läksime ka.. aida poole.. aga sinna ei jõudnudki. puhas kuld jäi teele ette :D
v noh.. tegelikult jäi kaido pontu teele ette.. ja kohe hüppasid uksest välja ka auto-omanik ise ja raido. hurraa-hurraa.. lõin tervituseks raidole hambad kaela. nii nagu ikka juba. :D
40 minutit südaööni ja daisil mingi kaval plaan..
ahkuilahe!!! bänd laulab mulle sünnipäevalaulu ja baaris voolab tasuta šampa!! :D
v kas ikka oli niiii lahe.. peale pudelt veini, mis me trinzuga enne etendust ära jõime, peale kolme shot'i külmarohtu tehases.. peale seda veini, mida me zak-zakis jõime, peale seda veini, mille me zak-zakist kaasa ostsime, peale kahte 2=3 õllepakkumist.. kas see oli ikka hea mõte? :D egavist..
millalgi öösel praadisin endale viinereid ja muna.. ja arvatavasti päästis see öine söömaaeg mu tänase hommiku.

aga hommik on erakordselt ilus. päike. päike. päike. ja teresünnipäevahommikut-sõnum :)
ja me näeme 1-2-3-4 (feist ;)) päeva pärast.. kui kogu see hullumaja on läbi.. enne seda, kui ta ära läheb. sugugi mitte lõplikult muidugi.

saite nüüd. va vanad uudishimutsejad :P
lähen torti ostma :)

No comments:

Post a Comment