MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, October 29, 2009

Elu on ilus:))

Jees, täna tuleb pidu sigavinge ja kõva:D Hetkel tööl olles mõtlen iga minut sellest kuidas õhtul Viljandi poole sõidan ja oma kahe armsa sugulushingega ruulima hakkan:D

Eelmisel nädalavahetusel sai Katjaga arutletud poeesia teemal. Ma pole siiani luuletusi lugenud rohkem kui kohustuslik kirjandus seda nõudis + ühe korra ka Juhan Liivi luulevõistlusel osalemiseks. Ma ei olnud sellest eriti vaimustuses:) Luulest ma mõtlen. Aga kui me Katjaga sellest rääkisime, siis mõtlesin, et nüüd, vanem ja targem nagu ma olen:D, ma võiks ju uuesti tutvuda kaunishiglusega:) Ja mulle tõsiselt meeldib... Ma ei saa küll kõigest aru, aga mõte ja tunne ja äratundmine...see on kaunis. Kindlasti hakkan rohkem luulet läbimõtisklema.

Eile trennis aga... mitte midagi kaunishingelist:D Jummel, kus see mees oskab meid piinata. Pärast trenni lõppu oli mu särk jumalast märg! Millest küsite? Noo ma ei tea, äkki sellest, et alustasime jooksmisega, siis pidime vältima liikuvat poksikotti ja lendavat poksikinnast (seda kõike joostes), siis tuli kompleksharjutused (lubage öelda AAAAPPPPPIIIIIII)-
1. jaam- 1 paarilistest hüppab põlvi tõstes üle takistuse (mis on mõnusalt kõrge, nii et põlved tulevad rinnani) ja teine paariline veereb koos 20kg poksikotiga
2. jaam- 6 kg raskused kettad kätte, kükk, suur ring kätega, käed rinnale-ette-rinnale, ja jälle kükk ning edasi
3. jaam- 1 paariline tõmbab lõuga, teine redeli peal 10 jalatõstet (põlved kõverdatult nii kõrgele kui suudame)
4. jaam- käelöögid
5. jaam- jalalöögid
Ja nagu sellest oleks vähe- trenni lõpetuseks 50 kätekõverdust (igas variandis), 35 kõhulihaste harjutust, ning väike pingutus teatud poosis mida ma väljendada ei oska:) Elu on mõnus:D

Töö juures vahetub meil vanemõde. 1. november on uued tuuled- eks näis kui luuane elu olema saab:)

Muidee Caffee Truffees on sama tervislik suhkur kui Katja kodus;) Ja väga hea mustikatee;)

No comments:

Post a Comment