MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, October 12, 2009

Nädalavahetus Viljandis :)

Minu õnneks algas meie nädalavahetus juba neljapäeval, kui Dima isale kainekas oli ja pärast minu tööd Viljandisse sõitsime. Dimal vedas, sai liikluskaamera ees ka poosetada oma 103 km/h.
Reede hommik aglas sellega, et isa ajas meid üles. Istusime siis kolmekesi maal köögis, jõime kohvi ja suitsetasime. Dima läks koos isaga linna, mina hakkasin maja kütma ning koristama. Lõpuks, kui Dima juuksrist oma paipoisi soenguga tagasi jõudis siis istusime kahekesi elutoas diivanil, jalad diivanilaual. Päike paistis tuppa, toas oli mõnusalt soe- elu oli nii nii ilus! Tsiteerides Dimat: "Holstres paistab alati päike!" :) .. aga nii on ka! Mait tuli meile külla ja .. oehhhhh.. Dima tegi vahvleid! Neid kõige õigemaid vahvleid, mida saab teha vanakooli vahvlimasinaga. Njammmiii!!! :)
Reede õhtul läksime linna, Dima sai oma sõpradega kokku, korjasime mingi hetk Riksi peale ja läksime Liisale külla. Liisa tubli tüdruk tegi kooki meile ja puha, ainus.. mida ta unustas öelda või küsida oli see, et koogis olid sarapuu pähklid, mille vastu minul aga on allergia :( Nii, et kooki sain süüa kõigest kaks ampsu ja seegi maksis mulle hiljem päris valusalt kätte. No igatahes jõudsime kuskil poole 12 ajal lõpuks Rubiini peole ka. Pidu oli mõnus,isegi kainena! Ürituse peaesineja on DJ Bert Bevans, kes tõesti oli igati väärt kuulamist.

Laupäeval ( mida mina ekslikult juba pühapäevaks pidasin, sest ärkasin ju juba teist hommikut Holstres) läksime linna, tõime Kaisa maale ning Dima läks Tallinnasse U17 vs Tulevik II sõpruskohtumisele mängima. Meie Kaisaga koristasime maal õunad puude alt ning õppisime, nelja ajal tuli emme meile maale järgi. Läksin Katjale külla.. uhuhuuu! Pööraks tähelepanu sellele, et plaanisin vaid paariks tunniks külla minna ning lõpetasin Lennukitehases "Kogujaid" vaadates.http://kogujad.wordpress.com/ Katrin lihtsalt veenas mind nii kaua, kuni ma andsingi alla ja end etenduselt leidsin. Ei kahetse grammigi! Väga sürr, kuid siiski äärmiselt meeldiv etendus. Me jõudsime Katriniga juba enne etendust pudeli veini ära juua.. eriti meeldiv oli muidugi vaheaeg, kus kohvikus müüdi teed ning koorelikööri ja õues sai suitsu teha. Poole 10'ks oli etendus läbi, lippasin siis kiirel sammul emme juurde, sest olin lubanud näo veel ette näidata :D Pool 11 juba helistas Liisa, kellele ma taaskord külla läksin. Selleks ajaks juba jõudis Dima ka Viljandisse tagasi. Istusime Liisa juures teki all soojas ning ühe (??) ajal läksime lõpuks Aita Adakvaariumile, kus oli vist maksimaalselt pool tundi.. unekas,unekas.
Pühapäeval aga magasime kaua-kaua.. vähemalt nii kaua, kuni Katja helistas ja käskis meil kiiremas korras Viljandisse kooki sööma minna. Läksimegi. Anni on nii mõnusaks ja asjalikuks kasvanud. Lubasin teda laenata. Katrin arvas, et Anni ongi sobilik rendilapseks :D Kook söödud liikusime taaskord Holstresse, kus mina niitisn muru ära maja ümber ning Dima va Herakles kaevas välja kaks kirsipuud koos juurtega. Nii tubli on ta mul ikka! :* Tegin ka tule uuesti alla, et issil oleks hea ja soe täna koju jõuda. 7 ajal liikusime linna emme juurde sööma ja pärast seda veel käisime Dima juurest ka läbi.. 10 ajal saabusid vennad Mait-Mart, kellega Tallinnasse sõitsime. Mart vana geenius muidugi oli suutnud automaki paneeli Tallinnasse jätta ja nii saimegi vaikuses Tallinnasse sõita.. aga meid vaikus ei seganud, möla jätkus ikka päris pikalt.. kuni mina pärast Mäod Dima sülle end magama sättisin. Mäost edasisine on minu jaoks müstika,kuid 00:30 olime kodus. Jei!

1 comment:

  1. "katrin lihtsalt veenis mind nii kaua.."

    :D :D :D

    ma räägin, et võiks vabalt müügijuht olla..
    kaido ja raido tahavad ka etendust näha.. ja kui vend inglismaal ei oleks, tahaks ka näha.
    relika vedasin alguses tutvumisõhtutele kaasa ja nüüd oli sõbrannaga etendusel ka.. :)
    ja verksule tegin reklaami, oli töökaaslastega teatris..

    ja siis muidugi see, et ma ise kavatsen vähemalt pooled etendustest ära näha.. palju see kokku teeb?
    no kõva kümmekond äraräägitut :D

    ReplyDelete