MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, October 26, 2009

Reedel lähen n0lif3ma!

Hädalasin eelmisel nädalal mircus, et mul nii paha ja igav ja jube üksinda passida, siis Karol pakkuski välja, et äkki ma tahan neid reedel aidata natukene. Noh muidugi, mida muud mul ikka reedel targemat teha, arvasin ma sel hetkel ju, et Dima jõuab alles pühap tagasi. Igatahes olen ma end reedeks LANpartyle lubanud. :D
Mind lohutab vaid see, et seal on 23 kasti RedBulli.. ja suitsu saab ka teha :D

Noh, lisaks sellele uurisin ma registreerinute nimekirja ja väga-väga palju vanu tuttavaid hakkas silma :)

kasutaja trinzu on käinud järgmistel võrgupidudel:
eSports Arena 2003
Visioon Tartu 2006
Aktivist 2007
ETC 07
eSports Arena 2007
Aktivist 2008
Digifest Talv 2009
Jõhker nolaifer olen


http://lanparty.ee/vp/yldinfo.php?vp_id=44

Mis on võrgupidu?

Võrgupidu kestab kaks kuni neli päeva. Selle käigus kogunevad arvutimänguhuvilised ja võistlevad omavahel populaarsemates arvutimängudes. Samas sobitavad nad uusi tutvusi, suhtlevad ja laiendavad tutvusringkonda tulevaste arvutikasutajate ning -spetsialistidega. Peale mängimistehnika vahetatakse ka kasulikke arvutialaseid teadmisi ja know-how'd, sealhulgas disainimise, programmeerimise, võrguehituse ja veebilehekülgede tegemise oskusi.

No comments:

Post a Comment