MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, October 18, 2009

Mul on talveõhtu. Pestud ja kasitud lapsed on lapitekkidesse mässitud ja magavad rahulikult.. pannil praevad särinal verivorstid ja akna taga on külm pimedus. Vb et isegi sajab midagi.. ebamäärast. Pliidi all praksub tuli ja kuumus lööb näo õhetama. Dilemma – kas valada verivorstide juurde joomiseks teed või õlut?
Sorts tumedat karamellisiirupit ja pool pinti sassi.. nagu vana aasta viimane õhtu.. ainult, et südaöö asemel ootame täna valimistulemusi..
Tulemusi. Tulelõõmamusi. Tule, anna musi.

Ema, millal ma selle punase mantli endale saan? Siis kui sa sellesse ära mahud. Okei.
Ja sinna läks mu õhkõrn dieediidee. Kasparil oli lohutustoidu tuju ja kuna me hommikust saati rassinud oleme, otsustasime endid õhtul vahvlite, limpa ja marmelaadikommidega premeerida.. no pole ime, et mul ühtäkki verivorsti isu tuli :D

Homsest algab järjekordne megakiire töönädal. Kui selle üle elan, olen tõesti pisukest premeerimist kuu lõpus väärt. Vihjan siinkohal meelile ja meie superplaanile :P
Lisaks teisipäeval algavale sille koolitusele on kolmapäeval beebikool JA gordon, neljapäeval noore pere kool ja lisaks neile iga päev joogatunnid.. see tähendab kokkuvõtlikult seda, et ma olen tööl täpselt nii palju:
E 11.45- 17.30
T 08.45- 12.30
K 08.45- 20.30
N 08.45- ??
R 08.45- 17.30
+ nädalavahetuse sünnipäevad
Ja töölaua kohal rippuv „TO DO“-list on päris pikk.. ehk siis.. ma peaks olema piisavalt väga väga hõivatud, et mitte kõrvalistele asjadele mõelda.
(ja nii, kui ma selle kirjutanud olin, pani mu media playeri shuffle mängima loo „Snow and lights“ – ei tea, midagi.. :P )

Panen teeküünlad põlema ja passin vähe. Vb tuleb birgu pärast nbs-i? Vb tuleb raido niisama.. keegi tuleb nkn.


ps: olerexi reklaam on kuld. tule mu juurde. tule tule mu juurde-ee.

2 comments:

  1. Hmmm, kas meie superplaan hõlmab sünnipäevatralli ja siis kultuuri padja moodi?:DDD

    ReplyDelete