MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, October 4, 2009

pühapäev.. kas tõesti?
näed.. ma olen ikka veel elus :)
ärkasin hilja. nagu ikka. kütsin, tegin süüa - hoidsin end tegevuses..
arles käis lastega mängimas..

vb on asi selles, et ma käisin samal ajal tööl ja me ei puutunud väga palju kokku aga me ei kakelnudki :D

nii võiks viie aasta pärast ka olla.. kaspar ja anni kutsuvad issi külla ja arles tuleb nagu ammune sõber. ma ei saa üldse aru, mida temal kakelda on aga noh..

oleks ilm tiba ilusam, läheks täna jälle parki jalutama aga taevas on hall ja tuul kõle.. pigem see "teen pliidi alla tule ja istun teki sees ja ootan sind"-õhtu.

"kui juhtub midagi halba, lähen põõsastesse peitu ja ootan sind"
John Steinbeck "Hiirtest ja inimestest"

oh.. ma pean raamatukogusse minema.. kindlasti.. muidu juhtub see, et ma lähen raamatupoodi ja see ei ole hea.. üldse mitte hea arvestades lähenevaid tähtpäevi ja kütteperioodi.

hajutan mõtteid nii, kuidas jaksan aga ikka jõuan ühe mõtte juurde tagasi - kas tuled õhtul?.. oehoehoeh...

tule, palun tule.

No comments:

Post a Comment