MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, October 2, 2009

Kahtlane muie näos :)


Tead, Katrin, ma mõistan sind suurepäraselt!
Mina,mina,.. mina olen endiselt peast täiesti sooda ja napakas! :)
Käin ringi kahtlane naeratus näos, silamad säravad.. elu on NII NIII ILUS!! Mitte, et ma nüüd kurdaks siin. Absoluutselt mitte! Mulle meeldib, mulle nii väga meeldib!
.. ainus asi, mille ma selgeks olen saanud on see, et vaid õhust ja armastusest elada ei saa- sööki ja head seksi on ka vaja, siis on peaaegu, et kõik suuremad nõudmised täidetud.

Ma võiks D. eest kõik anda- kasvõi oma hinge maha müüa, kui see peaks Teda õnnelikumaks tegema. Ma olen hull, ma olen napakas, ma olen hullunud! Pole kunagi varem tundnud nii tugevaid emotsioone ja tundeid. Mu peas on meeletult palju mälupilte ja mälestusi mis Temaga seotud.. mäletan isegi neid tundeid ja emotsioone, mis taaselustuvad, kui meenutan.. Lihtsalt uskumatu! Ikka veel on mul D. läheduses liblikad, ikka veel jooksevad külmavärinad ja kuumalained üle mu selja. Ma võiks lõputult Temast rääkida.

Kõige kummalisem on see, et meil on koguaeg nii hea, nii lõbus nii tore. Isegi vait olles ja vaikuses viibides ei ole Temaga ebamugav, kõik on nii siiras,soe ja turvaline :)

No comments:

Post a Comment