MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, October 3, 2009

Nõrk jalg ja banaanikoor

Need on siis selle postituse põhilised punktid:D Üleeile, peale tööd, sain kokku uues Vildes Pepega:) Söök oli viiepallisüsteemis 3,5 ja joogiga oli nii, et kelner teatas mulle naeratades, et neil muidu on kakaod, aga hetkel ei ole. Mina siis küsisin, et aaa, on aga ei anna jah?:D Ja nii oligi:) Sain siis kannutäie väga maitsvat teed. Kui söök oli söödud, jook joodud ja aeg edasi minna, siis trepile jõudes nägin Vanemuises etenduvat Evita plakatit ja küsisin Pepelt, et läheme vaatama eksjuuu? Sain vastuseks:" Kindlasti MITTE" Ja sellest läks mu jalg niiiii nõrgaks, et oleks peaaegu viimasest trepiastmest alla kukkunud:DD Aga õnneks ei käinud päris külili. Pepe muidugi naeris, mis maksis talle kätte umbes viis minutit hiljen, kui ta astus banaanikoore peale ja enamvähem tegi keset tänavat pääsukest:DDDDDD Oiiii kuidas ma naersin:DDDD Ma ei pidanud isegi kätemaksuks väikest sõrme liigutama, selle banaanikoore saatis kõrgeim võim Pepe jala alla:D

Banaanikoore juurest suundusime kaubamajja, kus Koit Toome rääkis juttu sellest kuidas kohe tulevad lavale linnamoe modellid. Ma ootasin midagi enamat nii Toomest kui modellidest- lõppetulemusena pidin nentima, et mina olen see kõige ilusam ja moekam:DDD

Sealt edasi tuli juba Pepe ahju kütmine ja veel hiljem Svjata Vatra esinemine Plink Plonkis, kus ma kohtusin mingi Aleniga (kes on ka laulja ja kutsus mind reedel oma singlitutvustusele. Lubas ka plaadi mulle tasuta anda, kui ma lava ees mingeid imelikke nägusid teen:DD Ma katsetan igal juhul:D) Peale pidu jalutasin taas koju tähtede all ning sain magama mingi kahe paiku, et hommikul seitsmest üles tõusta ja tööle minna.

Peale tööpäeva läksin kohe koju ja mõtlesin enne trenni magada, mis loomulikult jäi teostamata, sest elukaaslane rääkis oma põnevast kohtingust Viljandi mehega:D See oli tema elu esimene kohting:DDD Pöidlad püsti;) Tubli tüdruk!:)

Trenni esimene pool oli faking haaaard:D Jooksime ümber kanali, siis turnisime ronimisredelite peal, kõndisime mööda poomi, tegime püsti seistes kätekõverdusi ja nagu sellest vähe poleks, siis jooksime tagasi noortekeskusesse ja ronisime seal 8x üle aia- arvate, et see oli kõik? Siiski siiski- järgnes hiina müürist üle hüppamine igat moodi, rullimine(milles ma olen juba üsna osav:P) ja siis hakkasime veel partnerit ka maha väänama:D See osa mulle juba meeldis:) Kodutöö- plokk, löök, löök- plokk, löök, löök:D Ja treener on ise nii pisike, aga osav, ja päris lahe sitapea:DDDD

2 comments:

  1. No jah, banaan oleks mulle juba teistkordseltki saatuslikuks saanud, nagu sa tead. Aga seekord ma käisin silmad maas, minu õnneks. Ja seda ma tahan tõesti näha, kuidas sa Alenile nägusid hakkad tegema :p :DD

    ReplyDelete