MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, August 7, 2009

Vikerkaared ja palmisaared

Olen juba ammu suutnud aru saada sellest, et suur vahe on sees, kas tegemist on tunnetega või tunneteta seksiga- esimene annab kirjeldamatu kogemuse ja teine on niisama füüsilise rahulduse rahuldamine.
Ma ei oleks iial osanud oodata/uskuda, et seks võib anda nii meeletuid kogemusi. Arvasin, et suur kirg, mida filmides näeb ongi vaid mõne stenaristi väljamõeldis, kuid tunnistan,et eksisin taas. Viimastel kuudel olen käinud nii mõnelgi huvitaval "reisil." täiesti uus level, täiesti uued kogemused - vikerkaarte nägemisest kuni palmisaarteni. USKUMATU, lihtsalt kirjeldamatu! Muud ma ei oska öelda :) Või pean lihtsalt tunnistama, et mul on viispluss mees.

Haha.. Muideks! Huvitavaid fake minu elust: täna 8 aastat tagasi kaotasin ma süütuse. Ma olen napakas oma kuupäevahullustega, ma tean :D



Tänane õnnelause: Proovi ja ebaõnnestu, kuid ära lõpeta proovimist

No comments:

Post a Comment