MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, August 10, 2009

Pulmakellad ei helise

Ehk siis postitus sellest, kuidas ma pärast tööd Katale helistasin ja mis edasi saama hakkas..

Helistasin siis Katale, kes pakkus suurepärase plaanina välja võimaluse Piritale ronida, sest tema tahab mulle Chopstickis kevadrulle pakkuda. Mulle sobis ja nii ma end bussi peale sättisingi ja kohale jõudsin.
Algus oli ilus, kevadrullid maitsesid hästi ja ega Ice'gi maitse olnud halvemaks läinud. Mingi hetk helistas Kata tuttav, et tema oma naisega tuleb astub ka sealt läbi... tulidki, koos Carriga. (Kata lapse isa) Oh, rõõmu! Kohatu, kohatu kuubis ja rohkemgi veel oli.
Mingi hetk Carri kadus Fretsiga (Kata poeg) nurga taha juttu rääkima, lõpuks tulid tagasi.. ja siis ja siis ja siis.. ta võttis autost suure Martini Aisti šampuse (muideks, pole ta vist 7 aasta jooksul endale selgeks suutnud teha seda, et Kata ei joo šampust ja veel vähem joob ta seda rasedana) , laskus põlvele ja palus Kata endale naiseks, ise üritades sõrmuse karpi avada.. Ta palus Kata endale naiseks Hiina kiirssöögirestorani ees õues, laual toidujäägid.. VÄGA ROMANTILINE, ütleks ma selle peale. (Või on mul mingid kahtlased arusaamad romantikast??). Kõrvaltvaatajana oli kõige naljakam vist vaadata seda, kuidas Carri seal põlvitas, aeg-ajalt püsti tõusis ja oma püksipõlve puhtaks kloppis ning siis põlvitas edasi. Hiljem siis selgus, et tal olid uued püksid jalas. Khmm.. mis see nüüd siin oluline siis peaks olema? Kas see, et sa tahad oma lapse emaga abielluda või see, et äkki püksipõlv saab mustaks, sest pesumasinat ju ometigi ei ole leiutatud. No ma ei tea, mees võiks ju õppida, eriti kui see oli juba kuues? seitsmes? ettepanek viimase seitsme aasta jooksul.. ja siis nad rääkisid, rääkisid, ja rääkisid. Kata tubli tüdrukuna vastas ka seekord EI. Mida sa vastad mehele, kes kolmandal raseduskuul küsib, et kas teil üldse on midagi ühist ??? Kata soovitas nädala pärast uuesti proovida :D

.. noh ja nüüd seisabki mu köögilaual suur pudel Martini šampsi, mis ootab joomist. Timo soovitas ruttu ära juua, sest see ei ole selline šampus, mida peaks erilise sündmuse tarbeks hoidma.

Mingi hetke helistas mulle veel Katja ka, kes teatas, et temal on valida kas sõita käsimust Tartusse või Tallinnasse. Soovitasin tal Tallinna valida ja seda ta ka tegi. Muidugi jäi ta bussis magama ega helistanud ette, et ta just NÜÜD jõuab, sest meie olime end Kata ja Timoga selleks ajaks Mähele randa romantikasuitsule sättinud.. egas midagi, korjasime end kokku ja korjasime ka Katja peale. LÕPUKS omaeti on ka need kaks teineteist näinud, lisaks ühisele blogile siin. Minul kombeks neid ikka nii tutvustada: "Minu rase Kata ja minu lahutatud Katja" :D Peaaegu nagu Baari-Paavo ja Farmi-Gabriel.


No comments:

Post a Comment