MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, August 14, 2009

segasummasuvila käsmu rannas ja camp pompea holstres. do I need home?

kõik, kes arvavad, et eelmise postituse pildil olev poiss on väga dima nägu, tõstke käsi.

ja ma olen ainus??


uuendasin oma telefoni muusikavarustust ja avastasin arvutiavarustest terve hulga kunagisi vaieldamatuid lemmikuid, kes vahepeal unustusse olid hajunud.

näiteks sõpruse puiestee kaust sai mu telefonis suurel määral täiendusi.

ja ofkoorss - dagö
armastuselaul oli täitsa meelest läinud.. ja väikene mees... muusik... ojaa, muusik... silmalaud laadisin juba ainuüksi selle pärast telefoni, et olen viimased paar nädalat selle taustal uinunud.

a no.. ma lihtsalt pidin tänase posti oma telefonile (vähemalt osaliselt) pühendama, kuna ta sündis täna uuesti.. st. eile olin veel päris kindel, et pean uue puhelini muretsema aga vapper va väikseke. ärkas elule.

VAHEPALA:
mul on enese harimatuse ees häbi.. persse - sina tead hoobilt, mida syllable tähendab?? tegin ing.k. gram. harjutusi ja seal oli juhises sõna "syllables"... ma oleksin pidanud seda teadma. aga nii totu nu. hea, et google olemas on :D

oluline osa tänasest postitusest:
I miss Camp Pompea!
ja ma igatsen meie õhtuseid kokkamisi ja kordamööda laste valvamist ja kordamööda õues suitsetamisi ja lõpuni vaatamata jäänud filme ja seenemarinaadijoodikuid. ma tõesti väga väga igatsen seda kõike, millega suvi algas.


miumiumiu

tahtsin tänaseks muusikaliseks taustaks panna sõpruse puiestee - armastuse vajaduse aga keegi väga väga väga armas inimene on juutuubi käsmu klippe täis riputanud ja ma ei saa ennast sellest rannast lahti rebida. pool süda jäi sinna maha... niiet.. enjoy!

aveel.. eriti hea ettekujutuse kogu üritusest saab, kui neid videoid vaadata üks õlu sees ja teine käes ning keegi eriti kena kaenlas :D









nüüd pane tähele - Julgi laulab ja ülla-ülla! Elari tantsib :)



somna




ja kuna zetosid ei ole veel üleval, laenan kergotamise viljandi folgi klippidest:

kergoleee ju ikka! :D

No comments:

Post a Comment