MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, August 31, 2009

Kõvad sportlased oleme küll



Eile pidasime pikalt plaani, läksime isegi varem tuttu ~23, et hommikul ärkame 05:30 ja läheme jooksma.. kas me ärkasime? Loomulikult mitte! Dima pani äratuskella kinni ja mis kõige hullem- ta unustas isegi selle ära,et peaks siis vähemalt mulle uue äratuskella helisema panema. Õnneks mu sisemine äratuskell veel töötab.

***
Nädalavahetus maal möödus linnulennult. Reedel olime maal kahekesi, siis mingi hetk saabus ülejäänud osa perekonnast ka. Laupäeval tulid veel Christina,Anton ja Riks. Pool laupäeva ja pühapäevagi veel rabasime tööd teha. Mõnus! Riks sai teada, mida tähendab ATV'ga lompides rallimine, Anton sai töö tegemisest villid :D Veendusin taas ka selles, et perekond on oluline ja väikeste laste suu ei valeta.

Laupäeva õhtu ja sauna minek, aurtelu selle üle, kes läheb kellega sauna. Anna ja Kaisa tahtsid koos minuga sauna minna.. soovitasin poistega minna.
Anna "Mina ei lähe poistega, poisid ei meeldi mulle"
Kaisa "Poistel on noku.."
Mina"Anna, aga kui sa suureks saad, siis ikka poisid meeldivad ju!"
Anna "EI,eii.. mina ei taha poisse, aga Kaisa tahab suureks saades poisse ainult sellepärast, et poistel on noku"

.. kohatu vaikus ja siis hakkasime naerma..

:D :D :D

1 comment: