MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, August 5, 2009

Co & tuutu e. kodutu

kõik räägivad siin mingit kodujuttu. ma panen siis enda poolt ka.

käisin vaatamas - no ikka seda suurte akendega, vaatega aia poole.

ei saagi seda - see akendega osa on veranda - elada seal ei anna ja veranda juurde kuulub 2 tuba, milles majaomanik edaspidi elama asuda tahab...

AGA selle vastas - maja soojemas pooles on IMELINE, tõepoolest I-ME-LI-NE korter. nagu pildiraamatus.. dengale juba pisut suures õhinas kirjeldasin, siia ei oskagi midagi kirjutada.. kamin elutoas, suur köök koos söögitoaga, elutuba kahel astmel (eraldi torni moodi sopistus ntks arvutinurgaks), eraldi tuba lastele.. oeh oeh oeh.. kui remont läbi saab ja veesõlm paigaldatud (ca 6 kuud veel :S) saan sisse kolida aga nii ilusa korteri nimel olen nõus ka terve aasta ootama :)

mis veel...

sügis tuleb kolinal peale. kased puistavad juba lehti, õunad kukuvad aias pots ja pots. viimane aeg veel marju külma varuda. kirsid, tikrid ja mustsõstrad on juba moosiks keedetud. punasõstrad lähevad sügavkülma.. kui saan, siis ka mustikad ja miksmitte mõned vaarikadki. pirnipuu kannab sel aastal palju - tuleb kompotiaasta. ja õunamahla peaks tegema. juba praegu on aias õunauputus. ja aina hullemaks läheb.

vanaema ütles kunagi, et kui aed on helde, on oodata pikka ja külma talve.
siis läheb mul kindlasti kedagi vaja, kes teki all varbaid soojendaks :D :D :D



põrr-põrr-põrr. reedel olen käsmus. laupäeval olen käsmus. pühapäeval olen käsmus. esmaspäeval olen viljandis. esmaspäeval oled viljandis. ja ausõna... teisipäeva õhtul olen põltsamaal nagu kümme kopikat kunagi :D viin su sildu lugema ja lossihoovi.

noorsoovahetusoperatsioonilaager

oioioioi...



That kiss that lasted too long,
we probably shouldn’t have danced to that song
It was nothing,
it was everything,
its really such a shame
its so hard to explain, to you.

No comments:

Post a Comment