MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, August 3, 2009

dagöt saad kas väga väga armastada või siis väga väga vihata. üks mees ütles kunagi, et see on maksavorst ja et nendel sõnadel pole mingit tähtsust. ma ei tea nüüd.. ma kuulan.. ja leian end sealt lauludest.. minu jaoks on nendel sõnadel väga palju tähtsust..

... tõi peegelduse valgus meelde meeletuse alguse... (see on see "oomaigaad, mis ma öösel korda saatsin"-tunne)

... peataolek päiksetõusu ajal bussipeatuses. pääsemiseks ainus viis on hommikul kell viis. mida jutt on sogasem, seda seltsis segasem. kui öösel pole maganud sa eilses elad siis... (pidu sai läbi - koju ikka ei läheks ju)

... ikka tunnen puudust, kui ma aknaruudust näen sooja ööd. puudutuste puudus, saamata jäänd suudlus... (pole vist seletust vaja)

... ma luban - täna öösel olen sulle rõve... (mmmm :))

... minu laul - armastuse laul.. palun oodata, küll valmis saan ta kord...

jne jne..



olgu pealegi maksavorst - selline versioon mulle isegi istub.

No comments:

Post a Comment