MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, August 24, 2009

meeli on üks kolmest armsast sõbrannast, kelle ma noortekogust saanud olen. sry, kert, ma lugesin ka sinu sõbrannadesse (jäta kõik meelde ja räägi pärast üle, kui trepilt tagasi tuleme ;) :D )

meelil on jobu mees, kes magatab tema sõbrannat.
mitte just meeldivaim situatsioon, kui sa oled abielus ja sul on kaks last eelmainitud mehega.
uskuge mind - küll ma juba tean :D

meeli mees ei anna meelile lahutust, sest kardab "külajutte". no kammoon.. as I've said it many MANY times before - If you don't want to be called a whore - don't be one.


ja nüüd peab kättemaksukontor plaani. sõidame sinna külavahele ja kerime aknad alla. ja meil on täiesti karuoegpuhh sellest, mida keegi meist arvab, meie laseme kõlaritest nii valjult ja nii kaua aaaaaandruuuuuus't, kuni andrus reageerima hakkab. sry, meeli - me lihtsalt peame, sest see sinisilmne lokilammas ei pääse sellest niisama, et ongi küla temanäoga lapsi täis.



kus sa peidad end??

3 comments:

  1. Esimene mõte: haa haa haaa haaaaaaaa:DD
    Teine mõte: ou ou ou ou ou mida, kuidas, kes, mis, millal???:DDD
    Kolmas mõte: kättemaksukontor? Pääris hea:D
    Neljas ja viimane: Mul on Kataga vedanud;)

    ReplyDelete
  2. mina irisega. niipea, kui teda näen :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete