MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, August 27, 2009

Apua...

Pole ammu kirjutanud... Mitte, et ei oleks midagi öelda.. Vastupidil... Kõike on liiga palju ja liiga korraga, et suuta säilitada kainemapoolset mõtlemist...
Eile sai selline siiber, et mul on juba jummalasta savi.. Ma võin Trintzu dušši all ka sünnitada ja kui beebi ära sünnib, siis mul on ka ikkagi jummalasta savi, kus ma elan, miks ma elan, kellega koos ja kellega lahus ja kelle poolt või kelle vastu!
Siiber on, saad aru!
Ok... Eile sain üht sõimata nii, et omal pidi silme eest mustaks minema, a pärast oli juba hea... Tere kloun raisk! Ma kolin välja, sest tema on tropp eks.. Ja nüüd tuli lagedale jutuga, et mina pean muutuma! Wtf??!! Et ma tegin talle abieluettepaneku? Mina olen öelnud, et ma teda tagasi tahan? Ja miks mina pean muutuma ah?
Tsiisas..! Mul on närvid läbi, nii et ma lähen varsti paldiski maanteele rohelise aia taha tuba nõutama ja kaldun arvama, et täislobotoomia kuluks praegu ära..
A muidu mul läheb kenasti... Ükspäev tegin tuunikalaga lahtist pirukat.. Damn.. Ma pole sellest siiani üle saanud.. Nii hea oli.. Peaks veel tegema a võid ei ole enam.. Ei viitsi kah.. Palavik on vist.. Lähen magan ennast tühjaks...

No comments:

Post a Comment