MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, August 8, 2009

Rasedaga ikka pubis beibetantsu ei teeks ju?!

Teeb ikka.. ja kuidas veel!!! :D

Ehk siis postitus sellest, kuidas ma plaanisin reedese õhtu rahulikult kodus veeta ja see absoluutselt ei õnnestunud :D

Mingi hetk ütles soge msnis, et tema nüüd tuleks minu cribi tsekkima ja võtaks ussi ka kaasa- tehtud,nähtud. Tulidki! Väga lõbus oli. Ei teagi, kes meist rõõmsam oli- kas nemad mind nähes või mina neid. Tundus, et aeg ei olegi vahepeal mööda läinud. Kirjutaks nüüd siia Ussi kuldsed sõnad: "Jätkame sealt, kus pooleli jäi". Muidugi jätkame! :)

..siis helistas juba Kata ja uuris puid ning maid selles osas, et mida me teeme, kus me teeme ja miks me teeme? Tuli siis tema ka meie juurde, keetis endale ja Ussile tassi kohvi.

12:44… @trinzu`wrk: see 3h und jättis mu täitsa ellu
12:44… @soge: haha :d
12:44… @SnaKe``: :D
12:44… @SnaKe``: võta kohvi :D
12:44… @SnaKe``: eile oli hea kohvi triinu pool 2 lonksu
12:44… @soge: :D:DD:
12:45… @trinzu`wrk: jopakas
12:45… @trinzu`wrk: see kohvi siiamaani köögilaual
12:45… @SnaKe``: :D
12:45… @SnaKe``: jätta alles ma kunagi tulen joon ära
12:45… @SnaKe``: 12 ntx
12:45… @SnaKe``: kui see jalka :d


Nii, et Uss seda kohvi eriti ei joonudki, Ussi meelest oli palju huvitavam pärast 5ndat Rocki hoopis meie diivanile magama jääda :D
Kas lasime tal magada? Loomulikult mitte! Seadsime hoopis oma sammud Hollika kõrval asuvasse Patricusse, kus Maarja töötab. Sinna jõudes liitus meiega veel ka Daniel, kes igasuguseid määädziktrikke ja muid kahtlasi mänge meile tegi :D Mingi hetk me tantsisimegi Kataga.. ja no ikka tantsisime ning tõdesime, et Eesti on kuradima väike külakolgas ikka.

Tegelikult Jaani kiriku ees burgeriputka juures kõnnitee äärekivil istuda ja burgerit süüa öösel kell kolm on ka täiesti normaalne- vähemalt meie meelest! Stassi nägime ka, Stassi nägime ka! Daniel üritas ühe ja sama naljaga järjekorras seisvaid naisi ära sebida ja mingil müstilisel kombel see tal õnnestus ka. :D

12:39… @soge: rasedad naised on naljakad :D
12:39… @soge: see on fakt nüüd juba :D
12:39… @SnaKe``: su sõbranna nagu haigelt tajus biiti :D
12:39… @SnaKe``: :D
12:40… @trinzu`wrk: mul ongi normaalsed tuttavad :D
12:41… @SnaKe``: tuleb nii välja :D


.. ja ikkagi see siidriklaas hommikul mu käekotis tekitas ??? mõneks ajaks mu pähe :D

3 comments:

  1. Irw... Ma hakkan seda blogi armastama:)
    Btw.. Armas Trintzu... Mul on tunne, et me hakkame ikkagi koos elama:D

    ReplyDelete
  2. mõtle nüüd number ühest neljani

    ReplyDelete