MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, August 23, 2009

vaikelu ruudulise vihikuga

K: dima, viljandis?
D: viljandis. ei suitseta


teadagi.


K: hea mees
mis tallinnas teed?
mul on kummikomme ja suitsunälg
m: elan
ma just rõdul tossan ja varastan kellegi netti
K: mul on rizla ja paberid ja tubakas aga fitreid pole.. nii parm .. rullin endale ruudulisest vihikust filtreid
m: poh need filtrid
K: karupoeg pohhui
tead kuidas ämblikmees vene keeles on??
m: ?
K: tselovek pauk


susside sahinal liigun trepi poole - kuum kakao ühes ja pabeross teises käes. sofil on külaline. mul on tuli. sama probleem? see pole probleem :D

dimal lühikesed juuksed, minul lühikesed juuksed, trinzul lühemad juuksed - no oli ka aeg, denga! :D august - juukselõikuskuu.


nojaanoo - Kata käis KA juuksuris. ma ei imesta enam :D

1 comment:

  1. Eksole:D
    Ma tunnen ennast küll nagu sõjas käinud Neiu Linda, kellel on pööning sassis:)

    ReplyDelete