MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, August 18, 2009

lõuna-eesti küttekontor. küta, arles, küta!!!

kodusõjas surma ei saa.. no, sorri, meil ei ole enam kodu, niiet kodusõjaks seda nimetada on ilmselt väär. see, et sa lapsed sigitad, ei tee sinust veel nende isa. isaks olemine on rohkem, kui 4 päeva kuus nendega kohtumine. ja isegi oma miinimumääras elatustoetusega, mida sa lastele maksad, ei kompenseeri sa seda, et oled türapea, kellele vastavalt tujule on vaja kas korraliku pereisa imagot v siis kõikekargava rokipeeru oma.

"sa ei pea kartulite või küttepuude pärast muretsema"

okei..

"kui pikad sulle lähevad pliidi alla?"

ma ei tea.. 30 cm?

"okei, am lähen vaatan, hakkan saagima"

mhmh

(a few weeks later <- selle käsnakalle jutustaja häälega)

"kuule, küttepuud on 300.-/ruum"

ajooo, sa pidid ju tooma??

"toongi, 300.-/ruum"

am.. ok.. ma saan turult ka. tänan aga tänan ei.
palju ma sulle kartulite eest sees olen? nende eest sa siiani ei küsinud ju raha.. 5 võrku - palju see teeb?

???????? palju see teeb siis?

ja laste sõidutamine.. sa käid linnas järel ja tood nad pärast tagasi - edasi tagasi oli see 75.-, nagu sa ütlesid.. palju nad sinu juures olnud on? 3-4 korda?? ma ei mäleta ju enam.. 75.-/kord

kuule - see laste sinu juurde saatmine läheb ikka nii kulukaks, et on vist parem, kui sa neid edaspidi ei näe.. muidu meile ei jää küttepuuderaha, junõu.

ma löön sind. jah, lööngi. sul on ajud püksis.. ei teagi, kas riista või pasana. igatahes - need oleks vaja nüüd tagasi pähe peksta.

"mulle jääb alati õigus oma lapsi näha!"

saa suureks. hakka meheks. õpi isaks. siis vb kunagi. seni hoia eemale. ma ei taha, et su jobusus nakkaks.


v siis.. kui sa niiväga tahad isa olla. siis lase käia - tee endale OMA lapsed. kaspar ja anni seda ilmselt ei ole.

No comments:

Post a Comment