MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, August 11, 2009

Aitäh elu eest!

Tegelikult ma juba reedel tahtsin siia postitada seda, et mul on JÄLLE üle mitme aasta ELU !
Üle mitme aasta olen taas saanud kogeda normaalset elu. Ei pidanudki ainult kodus arvutis passima, sest ühel tegelasel oli vaja pokkerit mängida ja üleüldse on joomine halb ning suitsetamisest ei hakka rääkimagi, eksole..

Selle aasta suvi on olnud lihtsalt PARIM ! Mul oli Volbriöö,Jaanipäev ja isegi FOLK; Puhkus mere ääres; hommikusöök kell 4 Lemme rannas; hipisünnipäev ja grill-tšill Holstres; batuudil päevitamine ning ATV'ga rallimine; koogiõhtud Katrini juures või peod Viljandi rannas; veini joomised ja romantika; Vennasakonna kontsert ja vihma käes tantsimine ja DIMA.. eriti DIMA :*

Ma olen taas jõudnud sinna faasi, kus sõbrad helistavad nädalavahetusel, et mind välja kutsuda ja tulevad niisama külla. Oh, ma tean, et see on suht lapsik rõõm, mida ma hetkel tunnen, kuid ma ei suuda end tagasi hoida. Tunnen taaskord, et ma elan! :)

I feel so alive
For the very first time
I can't deny you
I feel so alive
I feel so alive
For the very first time
And I think I can fly


No comments:

Post a Comment