MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, August 4, 2009

Meil on kodu


Nii naljakas, kui see ka ei ole, siis peab paika vanasõna, et see, mida otsid on ikka Su enda silme all. Meie nüüdseks ühine kodu on siis minu vana korter. Käisin küll palju ka teisi kortereid vaatamas, kuid praegust korterit ei suutnud ükski neist ületada. Käisin eile korteri omanikuga rääkimas ja ta ütles, et maksan nii, kuidas saan.. Kuuse alla ta mind ajama ei hakka, pealegi olen ma talle juba oma tütre eest.. Nii armas!


Anna andeks, Kallu, et sunnin Sind nüüd kiirelt suureks kasvama..



Tänane õnnelause: Egoism ei ole see, kui sa elad nagu sa ise tahad, vaid see, kui sa soovid, et teised elaksid nii nagu sina tahad

3 comments:

  1. Kle, see on nüüd küll popp:)
    Mulle hakkas juba meeldima teil seal külas käia ja ega need kohvihommikud lasnamäel ei olegi teab, mis idüll eksju:)
    Sellest siis ka vanasõna, et parem korter kesklinnas, kui kohvihommikud Lasnamäel:)

    ReplyDelete
  2. perse. ma pole seal kunagi käinud. perse.

    tuleb soolaleib

    ReplyDelete
  3. .. aga tule siis külla ja soolakale- ootame!

    ReplyDelete