MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, September 18, 2009

Unarusse jätnud

.. olen siin selle blogimise vist viimasel ajal natuke unarusse suutnud jätta.
Eelmine nädalavahetus käisime Christina juures soolaleival ja tegime Kamsasutrapilte.
Kaks tähelepanekut seoses Tartus käiguga:
1. Jänesed on päeval armsad, aga öösel muutuvad hulludeks- kolistavad hammastega puuri ja paigal ei suuda püsida. Ühesõnaga magamine oli v-õ-i-m-a-t-u !
2.Voodi konstruktsiooni tuleb ikka erilise hoolega valida, sest Christina voodi ei sobi kohe üldse seksodroomiks. Suutsime igatahes sellega põrandale kukkuda ja me isegi ei seksinud voodil, vaid niisama tegime pilte!

Mul ei ole õrna aimuga ka kuskohast Dima enda kannatlikkuse võtab. Pühapäevla õppis ta 3-4 tundi mu õega eesti- ja inglise keelt. Kaisa ikka targemaks ei saanud.. vist? Kuid Dima, oeh, hämmastab mind endiselt oma kannatliku iseloomuga. Äkki sellepärast ta suudab mind ka taluda, et ta lihtsalt nii kannatlik ja mina selline psühhoeit olen ?:D

Ja nii vastasin ma budus küsimusele" Kas teil on hea mees?"
"Minu jaoks kindlasti on ta parim ja rohkemgi veel! Ma ei ütleks, et ideaalne, sest ideaalsus on igav ja ülehinnatud asi, kuid oma väikeste vigade ja suurte plussidega armastan ma Teda kõige rohkem. Ta ei ole hea ainult minu vastu, vaid samamoodi on ta hea,lahke ning abivalmis mu perekonna ja sõpradega. Ma imetlena Tema meeletut kanntalikkust, kui aitab mu väikesel õel õppida. Imetlen Teda ka siis, kui mängib mu sõbranna laste või mu väikeste õdedega- saan sellest järeldada vaid seda, et kunagi saab Temast suurepärane isa oma/meie lastele. Ta on tähelepanelik, viisakas. Suudab rahuldada mu meeletud tähelepanuvajadused ja kuulab siira huviga ära kõik mu vingumised, mis seotud töö või siis niisama päevategemistega.
"

No comments:

Post a Comment