MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, September 30, 2009

hah.
armas birgit kutsus mu panssi kaasa. süüa tegema.
ei saa salata, et lootsin ka taago kohaleilmumist ;) :D
meeste rõõmsad näod köögiuksel, meie birgitiga nagu plikakesed.
kõhud täis,
- "aitäh, naised!"
- "jah, aitäh, naised"
- "mõtle ise oma tänulause välja, neeger!"

aitäh naised - olge lahked, MEHED :D

ja siis heliseb telefon. 2 vastamata kõnet, 2 sõnumit.
helistan tagasi.
- noh?
- dzässid vä?
- ei
- mis teed siis?
- joon teed
- kus?
- pansis
- a hiljem oled kodus v?
- jah
- külla võin tulla?
- ei
- nonoh? mis teed siis? hakkad maailma vallutama?
- ei
- selge.
- saa kaineks, mine koju.
- tuut-tuut-tuut-tuut
...mõnel mehel on kohe eriti palju jultumust...

ja kui ma raekoja kellalöökide taustal koduuksest sisse astusin, lootsin.. ma ei tea isegi mida.. et sa mõtleksid mulle kasvõi natukene sellest osast, mis ma sinu peale mõtlen :) ja et sa peale filmi lõppu ikka koju läheksid :D

alguses mõtlesin selle loo naljaga pooleks postitada.. aga siis jäin kuulma ja kuulama. ja see ongi ju tegelikult nii :D :D :D



haige.. ma ei taha enam haige olla..
v tahan?
;)

No comments:

Post a Comment