MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, September 9, 2009


nüüd on lood nii, et me peame sünkroniseerima kalendrid. Trinzu ei jää veel lapseootele ja Kata hoiab oma põnni paari 3-4 nädala jagu vägisi veel kinni. me läheme tartusse!! :) noh.. millagi.. oktoobri alguses meibi? maailma kõige seksumat (imho) baarmani kiusama :D

lubasin, et me tellime terve kokteiliaabitsa läbi.. Katale on reserveeritud hunnik shirely temple'id ja alkoholivabu bellini'sid. Trinzu ja minu õlgadele jääb ülejäänud aabits :P

ja dima ei krimpsuta selle jutu peale nina. las naine trallib. rasedaks jääb, on niivnaa paar aastat kainust garanteeritud. (ärge minu pealt vaadake :D :D :D)

ja ma ei tea, mida teie laupäeval teha kavatsete, aga mina lähen pittu koos elava surnu, kuninglike lokkide, superstaarihakatise ja põselohkudega alaealisega.

ja lõpuks..
fakjuu, fakju-fakju-fakju.
saabunud uus sõnum prantsusmaalt. loed kohe? ikka :) :D

too mulle midagi ilusat ja head, kui tuled ;)

3 comments:

  1. Mis sa arvad, mis nägu ma olen, kui on oktoobri algus:)
    Ma kujutan ette paistes silmadega magamata Katat, tissi otsas rippuva titega:)
    Ehk et siis Tartuni jõuan mina veidi hiljem ja siis juba kindlasti mitte alkovabade jookide manu:P
    Siis teema kooma:P

    ReplyDelete
  2. Aga mina tahan ka sellest trallist osa saada;) Sa ju lubasid mulle, et ma saan ka seda toredat baarmani oma silmaga näha:p Niiii et, ootan kutset...

    ReplyDelete
  3. Kata - kooma siis kooma, võtan seda kui lubadust :D

    Meeli - mis sa ajad!? sina oled ju niikuinii seal siis juba :D meie ootame kutset :P

    btw.. mul tekkis väike plaan baarmani juba sel laupäeval piiluma minna ja teda sai sellekohaselt ka ette hoiatatud ;)

    ja suva see, et klubi on neljani lahti. ta võib neid kokse ka mujal serveerida, kui ma õigeks ajaks ei jõua :D :D :D

    ReplyDelete