MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, September 28, 2009

Nädalavahetus

Meie nädalavahetus algas juba neljapäeval, kui pärast minu tööd sõitsime Roccasse, et Holly võtta. Öösel muidugi eriti ei magada ei saanud, sest tital oli ju vaja koguaeg hellust ja soojust (loe: ronis meie vahele magama).
Reede hommikul sõitsime 7:50 rongiga Viljandisse ning Viljandis võtsime auto ja sõitsime Võrru- mu vanatädi matustele. Rongis muidugi selgus selline naljakas tõsiasi, et Holly eest peab ka nüüdsest maksma. Ma olen Hollyga sõitnud varem 3 korda rongiga, samamoodi I klassis ja ei ole kordagi tema eest veel maksnud, aga reedel maksime- 20 krooni :D MASU annab vist tunda.Pileti peale oli kirjutatud "pagas". No mida veel, eksole ?! Jumal tänatud, et täispiletit ei pidanud ostma ( 120 krooni).
Matuste kohta eriti midagi tarka kirjutada ei oska. Sugulastel muidugi oli hea meel, et üle viie (?) aasta oma näolapi taas ette näitasin. Ütlesid veel, et nad ei tunneks mind tänaval äragi, aga see, et ma ema kõrval seisin tegi asja natukene lihtsamaks- minu ära tundmise siis.
Õhtul käisime Riksi ja Joonataniga Liisal külas pirukaid söömas. njämmiii! Ööseks aga Holstresse tuttu.
Laupäeva hommikul ootas meid ees puude lõhkumine ja puulõhkumismasin :D See on üks vägagi põnev aparatuur, mis on traktori taha ühendatud ja, mis teeb pakkude purustamise väga lihtsaks. Nii majandasimegi pool hommikut puulõhkumismasinaga ning mina laudsin puudki kuuri riita. Võtsin end kokku ja niitsin murutraktoriga muru maja ümbert ära. Kell 15:00 startisime juba taas tagasi Tallinnasse, et õhtul sünnipäevale jõuda. Sünnipävaga läks selles suhtes hästi, et Holly oli selle õhtu staar ja seltskonnahing :D Kõik muudkui sussutasid ja kussutasid teda :) No talle muidugi selline tähelepanu sobis ideaalselt ju!
Pühapäeval aga lebotasime niisama.. väga mõnus! Mina tubli tüdruk natukene koristasin ka, kuid üldises plaanis.. samas- mis saaksi parem olla pühapäevasest lebotamisest kodus mehe ja koeraga :)

Meil on nüüd olemas MASU, TÄPE ja PUPU, millele laupäeval lisanudus veel üks täiendus- "TÜRA" ehk tühi rahakott :D

No comments:

Post a Comment