MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, September 29, 2009

keeping myself busy for several reasons

T. 29.09 - jalutan lastega linnas ja pargis. ilus ilm. õhtul vb malmist läbi.
K. 30.09 - koolitus, töö, kodu, tudu
N. 01.10 - koolitus, deit birksuga?
R. 02.10 - koolitus, töö, mm.. loen lambaid ja raamatuid
L. 03.10 - mmm.. help.. arvatavasti kaotan mõistust, õhtul pidu? pidu marju ja julgiga
P. 04.10 - kohe kindlasti kaotan mõistust, korjan kastanimune
E. 05.10 - töö, deit verksuga? in vino veritas
T. 06.10 - arvatavasti maniküür, kuna küüned on küünarnukkideni ära näritud :D
K. 07.10 - ma ei taha teada. töö ikka jah..
N. 08.10 - ?
R. 09.10 - töö, trinzu tuleb, meeli tuleb.. peaks midagi haiget tegema. PILDID!
L. 10.10 - pidu. ja peale südaööd jään vanaks.
P. 11.10 - vanamutt. öää.

2 comments:

  1. Tibu, sul on kuu number paigast ära :)
    Ma olen väga meelitatud, et oled mind oma päevaplaani nõndaviisi lisanud, aga kahjuks on mul neljapäeval bändikas :(
    Täna ei tahaks deitida?

    ReplyDelete
  2. oeh.. ma olen ikka veel septembris..
    täna ju võiks aga kui täna siis mäes..

    (nädala keskel on lapsehoidjaid väga raske leida)

    ReplyDelete