MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, September 27, 2009

on asju, milles eksida.. on asju milles eksida ei saa...
mikk on äge.. teised tüübid on ka ägedad. kahju, et ma shine'i ei kuulnud. vaevalt, et nad selle mängimata jätsid. aga foxy lady oli eriti seksikas, kohvik ülemõistuse ja dance hull.
rosin pole normaalne :D ta on tegelikult isegi päris kaasahaarav. aga no - mis laulud :D elagu mõmmid ja eestlane olen... või siis see lemmik-lemmik, mida me raidole laulsime: "ma pole seksi teinud, kuid olen näinud" :D

põrkusin pubi wc uksel ühe neiuga.
- heh, ma tean sind küll.
- ma tean sind ka! :)
- sinu nimi on lii..su, liisa, liis?
- liis. mina sinu nime küll ei tea..
- pole hullu.
- kuidas sa mind tead??
- em... ma tean Dimat ;) :D

katja on omadega sees. vähemasti raido kiitis variandi heaks, mulle tundub. või jäi talle uskumatuks, et ma tõesti sellega hakkama sain :D

No comments:

Post a Comment