MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, September 23, 2009

Ha'bi tunnistada, et ma pole ikka essuks kaua siin ka'inud:( Aga pole midagi, kunagi pole liiga hilja uuesti end ka'sile vo'tta:D

Eile o'o'sel lugesin la'bi ko'ik postitused, mis lugemata olid ja to'desin, et meil on ikka va'a'a'a'a'ga huvitav elu:) Eriti Katjal:p

Minu elu-- hmmm
Ma hu'ppasin u'le mo'nest eriti no'medast mehest ja hakkasin elama:) Sai peetud paar lahingut, mis lo'ppesid sellega, et mina ja'in ellu ja sain tugevamaks.

Sotsiaalse suhtlemisega on mul ko'ik ok- Katja veab mind meestesse nii, et va'he pole, kui ma oma la'bira'a'kimisvo'imetega talle ainult lapsehoidja sebin:D Ja egoistlik, nagu ma olen, siis ei ole see mul ku'll kunagi ebao'nnestunud-- sest mina tahan ju ka meest na'ha:D:D

Tartus on hea, isegi va'ga hea- mind veetakse igale poole, sest mina ise ju ei tea veel kus mis on.
Anka u'tles, et mul on mingi eriline vo'im inimeste u'le:D See oli lahe:) Hea on olla vaba;)

Eile veeti mind projektitutvustusele, kus o'petati kuidas rikkaks saada:D Olen u'sna skeptiline/kriitiline:D Tund aega kuulata, kirjutada ja teha na'gu, et wooooow, sellist asja ei olegi enne kuulnud-- u'tleme nii, et o'htul ei olnud mingit probleemi magama ja'a'da:DD Sain sealt kaasa va'hemalt huvitava raamatunimekirja, mida vo'iks sirvida+ saunakutse;)) Aga sinna ja'a'b vist minemata, sest ta'na la'heb Melka trenni, et pimedatel ta'navatel troppidele peksa saaks anda:DD

Kallid Katjale- na'eme juba reedel;)

1 comment:

  1. käsi peseb kätt: sina sebid babysitterid, mina muthafuckarid :D

    jaa, ma olen rõve.
    jaa.

    ReplyDelete