MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, September 30, 2009

Sisetunne

Mis üldse on sisetunne ja kui palju me seda tegelikult usaldame?
Sisetunne on meil kõigil olemas, sest sisetunne on kaasasündinud võime. Kindlasti on laste sisetunne palju tugevam, kui täiskasvanute oma, sest mida vanemaks saame, seda vähem enda sisemist häält kuulame. Väidetakse, et sisetunde kuulamine on kõige õigem tee õnnele. Tihti aga kipub olema nii, et meie ratsionaalne mõistus, kipub meie sisemist häält vaigistama ja mõistust kasutame sellepärast rohkem, et oleme sellega lihtsalt harjunud.Inimene, kes elab nii, et kuulab oma südame häält on kindlasti õnnelikum, kui see inimene, kes rajab oma elu ja suhted puhtalt mõttetegevusele.

Mina olen aru saanud, et minu sisetunne ei saa mind alt vedada, sest üldisel juhul annab mu sisetunne märku kõigest, mis on valesti. Mulle või teistele mu ümber ei pruugi küll meeldida see, mida mu sisetunne mulle selgeks üritab teha, kuid vähemalt on mu otsused ausamad ja õigemad tänu sisetundele.

Emotsioon tuleb väljast.
Tunne tuleb seest.
Mõistus tuleb peast.

No comments:

Post a Comment