MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, September 28, 2009

kassu on rahutu. ei maga. jalad valutavad jälle.
see on kurnav.
mitte sunnitud ärkvelolek vaid tema valu.
ma ei saa midagi rohkemat teha.
loota vaid, et seekordne nutuga ärkamine oli tänase öö viimane.

kuulan hiirvaikselt nick cave'i ja sosistan kaasa laulda. midagi halvavat on selles muusikas.

huuled katki, nina kinni. silmad valusad.. palavik...
mul oli kunagi vilisema kuulatud kassett, millel lugu "palavik". seesaama jäääära kassett, millel kosk, hallid kardinad ja meel, mis mägede taha pidevalt unuma kipub.

Tuled vaikselt läbi udu, läbi udu maja poole.
Akna alla seisma jääd ja mulle naeratad.
Annan enda päriselt su, päriselt su käesse hoolde,
Paned oma puhta käe mu pääle.

...
kaspar ärkas taas. olen proovinud pea kõiki apteegis saadaolevaid spordi- ja liigese kreeme ning salve. sidusin külma niiske käteräti talle ümber jala...
abitus teeb nõrgaks.
arvata on, et täna öösel und ei saa..

vaigistan kõrri kippuvaid köhahoogusid sooja teega. selleks, et valjuhäälselt köhida, peaks mul mitu tuba olema, et laste juurest eemale minna. selleks, et mul mitu tuba oleks, peaks ma täna öösel malmis olema. selleks, et saaksin malmis olla, peaks mul homme vaba päev olema.

aga võta näpust. või kui juba näpu andsin - võta kohe terve käsi. homme olen tööl. ja ülehomsest alab taas see koolitus, mille pärast ma harjumatult varavalges keskuse poole tõttama pean.

no ausõna. ma ei ole hommiku-inimene. v kui siis kohe kindlasti mitte tööhommiku inimene.

varsti saab läbi. aga ma olen üsna kindel, et siis tekib üha uusi põhjuseid, miks ma hommikul soovimatult vara voodi jätma pean...

jäääär - sa ei tea

ja mul on uutest kingadest vesivill.

mmm.. ostsin uued kingad aga siiski kontsata. nii on parem kallistada ;)

ma ei teagi, kui pikalt see aken mul juba lahti on olnud. kell saab kolm. lähen üritan magada. võib-olla undki näha.

No comments:

Post a Comment