MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, September 28, 2009

Ootejärjekorras

Käisin siis täna seal, kus kõik naised võiks vähemalt korra aastas käia- naistearsti juures. Noh, mitte, et see nüüd oluline info oleks.. ja mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.. Tahtsin hoopis rääkida sellest, et kui ma seal istusin, ootasin ning jalgu kõlgutasin, siis tuli minu juurde üks vanem meesterahvas ja küsis "Kas need seal laual on tasuta võtmiseks?" (nende all pidas ta silmas amor.ee helkureid) Ütlesin siis, et arvatavasti jah, sest vaevalt, et need muidu seal niisama vedeleks kõigile katsuda ja vaadata. Võttiski siis mehike ühe helkuri ja kalpsas kiirel sammul uksest välja. Mõned minutid hiljem oli mees tagasi ja võttis veel ühe helkuri ning ütles justkui enda õigustuseks "Ma siis võtan ühe abikaasale kah!". Mul oli tükk tegemist, et mitte naerma hakata :D

3 comments: