MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, September 14, 2009

kiirustasin hommikul mäk´i poole. olin juba bussile hilinemas aga asi oli põhimõttes... ma andsin lubaduse.

- "üks lasteeine punase autoga"
- "juustuburgeriga või tavaline?"
- "vahet pole. lihtsalt nii kiiresti, kui võimalik!"
- "läheb kaasa, nagu ma aru saan?"
- "mhmh"

jooksin bussijaama poole. lonksasin hõreda ihu peale mõned kiired sõõmud jääkülma kokat, ulatasin topsi Leelole ja hüppasin bussi peale.

- "Viljandisse"
- "70"

vajusin istmele ja sõitsin kodu poole. päike paistis soojalt põldudele ja metsatukkadele. kõikjal oli murdunud õunapuid. liiga suur koorem kanda...

raadiost tuleb "Naer" ja kõik on sõna-sõnalt SEE.



Toetan pea vastu jahedat aknaklaasi ja reastan mõtteis sündmuste fragmente.
villu. sügis. põrkumine siimuga keldripoes. grill. saun. NÜANSS. maailma geipidu. politsei. leelo ema. leinapeni trummar. viin. koik. EL-RI. Kreyt success! 1 bänd, 2 bänd, 3 bänd? eip.

- "... ma..."
- "jah. tean. armastad"
- "jah"

jätkub... "kodu", kartulivorm, uni? äratus. voodi. UNI. äratus...

Kiirustan hommikul mäk´i poole.








PS.
mis asi see nüanss on?

no, kui ma sulle taha panen, on sul t*ra perses ja on mul t*ra perses. aga seal vahel on NÜANSS.

No comments:

Post a Comment