MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, September 18, 2009


alustan lõpust.. ehk siis ..
"asjad juhtuvad mingil põhjusel" - P.Ora loengu kokkuvõte.

kui kaspariga parki jalutasime, mõtlesin - oh pagan, jätsin suitsud koju aga õhtul tahaks kindlasti suitsu ka teha.
kui pärast pargiskäiku poest väljusime ja malmi poole jalutasime, mõtlesin - oh pagan, jätsin suitsud ostmata aga õhtul tahaks kindlasti suitsu ka teha.
kui malmist tsehhi poole jalutasin, mõtlesin, et no nii hirmsasti tahaks suitsu teha ja korjasin puult õuna.

ja nii ma siis jalutasin ugala juures õun näpus, kui H vastu tuli.
H: kuhu lähed?
K: tsehhi - Ora peab kokkuvõtliku loengu hüdrosilindritehase ja viljandi kultuuriloo põimumisest ning teeme majas väikse ekskursiooni. tule ka!
H: ma ei saa, mul on tänaseks teised plaanid.
K: okei. tsau.

pöördusin minekule, kui kuulsin seljatagant: aga kui järgmine kord midagi lahedat toimub - kriba mulle facebooki, tulen kindlasti!
K: kahe nädala pärast. sama aeg. sama koht.


it's a date! :)

(selle tekstilõigu point oli, et H ei salli, et ma suitsetan ja oli siiralt üllatunud ning rõõmus mind õuna järamas nähes ;))



ma pole ora juba ammu nii heas tujus näinud, kui eile. kilde lendas nii, et terve tehas rõkkas. tema joonistamisoskuse juures on tugevasti kaheldav see, et ta on maalikunstnik :D :D v noh.. ütleme nii, et onu raivost on asi kaugel.

dzeimsi ja tiroliga käisime juudinaljade saatel ära ka katlaruumis.. eriti kõle. aga pm mõnus maja - kunstinäituste, bändipidude, etenduste ja muu säärase korraldamiseks. Keldrisse sisenemisel tekkis tervel seltskonnal üks mõte - suurepärane asukoht alternatiivse industriaalipeo jaoks. tuleb arvatavasti ära ka lähitulevikus.

pärast läksime relikaga mahhiimast läbi, võtsime sajakilose arbussi ja kirsiküpsiseid birksule ning läksime panssi.
praekartulid spagettidega - menüü a´la kõik-mis-kapis-leidub :D
meid oli köögis neli aga toole 3 - seega läksin teise kööki toolivargusele ja päris piinlik oli, kui leidsin sealt vadi tekstiraamatut pähe tuupimas. lubasin tooli vastu arbuusi anda, mille ta viisakalt jalutuskäigu vastu vahetas ja naasesin kööki.
- kuhu sa pärast lähed? oma koju?
- jah. oma koju.
- ma lähen ka oma koju, lähme koos?
- ei, ma ei lähe Oma Koju. ma lähen oma koju.
- tule minu juurde. siis oleme oma kodus :D
- öäöä.. em.. eip, ma lähen oma koju :D :D

ja kui ma siis lõpuks oma koju jõudsin, leidsin ekraanilt msn-i vestlusakna. 4 noort meest tulevad täna külla :) nii tore :D tegin toad korda, panin voodipesud valmis ja koristasin kaspari klotsid jalust - mi casa est tu casa.

asjad juhtuvad mingil põhjusel.

No comments:

Post a Comment