MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, September 11, 2009

9/11

öäh.. ma olen väsinud. tänane päev venis ikka liiga pikaks arvestades, et ma öösel kell 2 veel sünnipäevatordile martsipani lahti rullisin, hommikul enne üheksat jalul olin, kümne paiku tööle jõudsin ja tiba enne seitset koju.. see teeb viimase kahe päeva peale kokku ca 10 tundi und..

täna peole ei lähe. jah.. ise jahusin nii pikalt et tahan minna aga kõik ilusamad poisid on nkn out of town ja kõik kabedamad tsikid kas mujal peol v karkudel :D
et siis.. pidu on vinge. raudselt. aga neid tuleb veel ja mul on vaja homseks välja puhata ;)

tänane pseudomure vol. 1 - minu tissid on KA erineva suurusega!

tänane pseudomure vol. 2 - miks ükski poiss ei istu mu FIATi???

tänane pseudomure vol. 3 - mis värvi on armastus???

fakjuu, teeme peo :D

No comments:

Post a Comment