MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, September 5, 2009

Ehh..

Ma hakkan muuseas kohe sünnitama.. Või noh.. Nädala pärast või nii..
Uljaspoiss jälle ülbitseb.. Jälle ta ei saa aru millestki.. Eile oli mitu sellist kokkupõrget, mis minul selle alarmi ajus jälle tööle pani, et see on vale mees, kellelt ma midagi ootan, kellele loodan või kellega saaks arvestada..
Päike ka ei paista.. Jalad on vist paistes.. Joon siin leesika teed.. Ehk aitab..
Tegime Dimaga täna õunapurukooki.. Vaniljekastmest tuli aint bubert.. See üritus läks persse, kuigi Dima ütles, et hea on.. Ma arvan, et ta ei tahtnud mind solvata ja valas oma koogitüki bubertiga üle..
Keegi ei tea..

Kiirabiga sai ka täna vaielda.. Muidugi on neil ka oma õigus eks, aga ikkagi.. Krt, kui sa sellise töö endale valisid, siis ära mölise, kui väljakutse tehakse, eksju.. Sinu asi on siis ju tulla ja aidata, mitte vinguda, et ülepäeviti on kohal käidud..
A mis ma siis teen..?
Lasen vanal inimesel piinelda mingi 240/112 vererõhuga?
Kutsuge perearst..
Minge kanni..
Perearst ka my ass..
Arstid my ass ja üldse kogu mu elu on vist sinna wonderlandi kolinud..
Juu siis pimedus ruulib...

3 comments:

  1. kle, sünnitama hakkad, sebi arvuti endaga haiglasse kaasa ;) mul oli. tegin regulaarselt blogipostitusi :D

    ReplyDelete
  2. eeh.. Mul ju pole.. Masu ju knõu..

    ReplyDelete
  3. võtad trinzu koos arvutiga kaasa.
    v ma rsk tulen ise :D

    ReplyDelete