MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, September 16, 2009

täna peaks olema meie sitapotisaaga viimane päev.
täna peaks torud paika saama.
täna peaks saama sooja veega pesta ja toas vetsus käia. (ei ma ei käinud seni õues. trepikojas on täiesti korralik eruo-standartne vesiklosett)
täna peaks saama pesumasina järgi lülitada.
täna peaks saama lillepeenra akna all tagasi istutada.
täna peaks saama poolpaljalt korteris ringi käia ilma, et kaevurmehed köögiaknast sisse piiluks.
täna peaks saama...


istun tööl. kuradi külm on. tõsiselt. :D aga nääd - kütta ka ei viitsi.

2 tundi ja 8 minutit veel..


nägin eile poes neid noh.. perse.. ma ei tea, mida nad õpivad.. siim on huvijuht aga see teine... no igaljuhul.. nääd.. ma ei tea nimegi.. aga igatahes.. tulime koos poest ja jalutasime kodu poole ja mõlemad kiitsid, et mul on ilusad lapsed. tekkis veel filosoofiline vestlus teemal "peaks ka kellegi leidma, kellega mul ilusad lapsed tuleksid" - kogu moos. kogu eksisteerimise olemus ja elu saladus sai sellega lahti seletatud. põhiline, et oleks selline, et tuleksid ilusad lapsed - pandav ühesõnaga.

ja ma arvasin, et MINA olen esteet-kusipea, et inimesed minu ümber ja asjad minu ümber peavad ilusad olema.

ja ära nüüd valesti aru saa.. väline ilu võib olla aga sisemine peab olema. sest väline on kõik läbipaistev ja kui sa oled seestpoolt kole ja mäda, on seda väljapoole näha.

ära ole see, kes oled. ole ilus.
votnii.

1 tund ja 57 minutit veel...

ja tänase blogi tervisenurgake on pühendatud ühele kopsupõletikus vaevlevale võru-venelasele.


ja tänase blogi muusikanurgake tuleb Dimalt :)


olge terved!

No comments:

Post a Comment