MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, September 9, 2009

Hirm

Selles mõttes, et hirm sakib ikka täiega. Eriti veel siis, kui kartma ei peaks, sest oled õiget asja teinud ja ajanud.

Esmaspäeval astusin oma õnne leidmiseks järgmise sammu ja kui täna telefon helises ja öeldi, et helista tagasi kui aega saad, siis vajus süda saapasäärde. No ei taha tagasi helistada. Ja pärast, peale pooletunnist põdemist, helistasin tagasi ja sain teada, et ei olegi asi üldse selles, mida mina kartsin. No mida ma põen? Vahest harva ma karjun endale, et grow up:)) Ei aita nagu:D

Samas hirm motiveerib- juba täna (või siis homme:D) ma võtan ennast käsile ja saan õnnelikuks:) Edu mulle

3 comments:

  1. krt, see mantra, et homme saan õnnelikuks käibki igavesti homsete kohta.. nagu üks mees kandis särki "homme hakkan õppima". hui ta hakkas :D

    nüüd ja kohe saan õnnelikuks - seda korruta ;)
    ja usu. it works! (nestea:D)

    ReplyDelete
  2. Ohoooo:P
    Me ei ole enam kolmekesi:)
    Tere, Meeli:P

    ReplyDelete