MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, November 6, 2009

Vaikus

Nonii, nonii, nonii, noniii- pole ammu siin käinud. Kuulsin Katariina käest, et hakkab vaikseks jääma siin see värk. Ja ongi nii- kas tõesti pole kellelgi midagi öelda? Või on masendavad sügisilmad meie suukesed lukku pannud, või on hoopis värske lumevaip meie mõtted enda alla matnud?

Minu elukene on küll hetkel ikka täiesti sassis: nõmedad ahelad, segased meestutvused:), haigus, kodutus (tõsi küll, peavari on mul täitsa olemas), aga õnneks on mul ka megalahedad ja armsad sõbrad, kes aitavad mul kõigega toime tulla. Neid sedaseid meestutvusi ei ole siiski vaja üle õhutada, sest teate ju- he just not into you:DD

Vaatasin eile seda filmi Kata ja Bikuga. Seltskond oli hea, aga tõesti, miks sõbrannad julgustavad mõtteid ja kütavad lootusi? Eriti siis, kui nad teavad, et ta ju ei kavatsegi sulle helistada. Tõeline sõbranna paneb ikka näkku ära ja ütleb, et unusta ära ja mine edasi- otsi uus noh. Mida aga meie teeme? Ta kindlasti tahab sulle helistada, aga ta unustas su hüti numbri ära- no halloooooo:D Igatahes Kata ja Biku, kui te ikka näete, et asi läheb hulluks, siis pange mulle näkku:DDD

Täna hommikul (kui kell 13.45 võib hommikuks lugeda) ootas ees meeldiv üllatus- lumi oli maa tulnud ja maa oli valgeks läinud ja ühtegi jälge ei olnud veel maas:) Sepik vist ammu liikvel:D Issand- sepik- aaaaahhh:DDD Ma pean vähemkultuurseks hakkama:DDD

Homme vaja isadepäeva tähistada. Heimtali spordihoones hakkavad ringi sebima mu lambukesed:) Nii armas neid vaadata- kuidas nad arenevad ja ikka tegutsevad:) Olen nii uhke nende üle. Ja mis seal salata, ikka enda üle ka, sest mina juhtisin neid tervelt kaks aastat ja suutsin tagada jätkusuutlikuse.

Eile oli aidakvaarium- apppiiiii, mu tsikid on ikka megalahedad:)) Tänu neile olen veel elus:) Mitte eilsest õhtust vaid tervest elust. Muidugi on veel inimesi, kes regulaarselt mu elu päästavad, aga teie kaks, teie pärast võiks isegi tagasi kolida:)

Tantsida oli hea, Biku sugulase jõllamist ei olnud hea taluda, Villu külalislahkus oli hea, öine romantiline kiikumine ei olnud nii hea (külm oli ju), eesti mälumäng ja hommikune pansiolesklemine oli heaa:)

Elu on ilus ja mina ka:D Haiguse seljatan ja Biku seljatab ka ja siiiiiis tuleb juustu ja veiniõhtu, juhhhuuuuuuuu:))

No comments:

Post a Comment