MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, November 10, 2009

kolga-jaanist niipalju siis, et ...

mul on riiul trühvlitest lookas. kõik sõid nõrkemiseni aga ikka on järel.
homme lähen peale asjalikke käike laste ja "elukaaslasega" (huhuhuu :D) Ilse juurde lõunatama.. magustoit meie poolt - teadagi mis :D

peaks hakkama piparkoogi-maaniaks harjutama. tahaks sel aastal pitsilisi vürtsküpsiseid teha.. see tähendab jällegi, et olen olustveres urmase koolitusel kohal nagu viis kopikat :)

aga Meeli käis selle.. um.. misiganestanimioli tüübiga kohtumas.. ideaalne deit - toob etenduse piletid aga ise ei tule. thänk juuu meni meni! :D (sry meeli, ta tõesti ei sümpatiseerinud mulle piisavalt, et sind temaga teatrisse saata)

ma tahaks praegu .. mm.. ahjukartuleid..
seda magusat on tiiibakene liiga palju saanud..
ahjukartuleid ja külma õlut.


ahjaaa.. sigahoiatus ka: HOI!
birks on tõbine, tublid on karantiinis, akadeemias lokkab sigagripp. ja ma ei tee nalja. kui juba rektor saadab välja kirju a la kui natukenegi tõbised olete, ärge kooli tulge vaid olge kodus kuni terveks saate + veel 2 päeva, siis on asi tõsine.

mina seagrippi ei karda.. aga ma olen praeguseks selle postituse jooksul aevastanud 4 korda.

edit: 5 korda..

hakkab peale? :D

2 comments:

  1. Esiteks- eiiiii olnud kohting!!!:D
    Teiseks---ega ei saagi meile kõik meeldida ja sama käib ka vastupidi;)
    Ja kolmandaks--- ma olen noor ja võib ka öelda et vallaline, lähen teatrisse kellega tahan:P:DD

    Bikule tervist, Katale õnne;) Minule ka neid ja kõike muud ja paremat:P:))

    ReplyDelete